środa, 22 sierpnia 2012

Fakty / Info / Zdjęcie

#FACT To fani wymyślili nazwę MAYNIACS. :) Conorowi się bardzo spodobała. 
# Conor lubi blondynki.
# Ulubionym kolorem jest czerwony.
# Uwielbia piłkę nożną.
# Ulubiony zespół - Kings of Leon.
# Jednym z jego ulubionych filmów jest - Zielona Mila.
# „Gdy miałem 8 lat chciałem zmienić imię na Leo ponieważ bardzo kocham lwy... moja mama mnie tylko wyśmiała” - Conor

Teledysk do Turn Around wychodzi 8 października <3

Mamy Polską VEGAS GIRL.
Została nią Patrycja Madej  #nohate . Dziękujemy wszystkim za udział.


 Conor wczoraj z fanka ;)


4 komentarze:

  1. Lubi blondynki, a był z brunetką.. Wydaje mi się, że nie ma reguły. Chyba, że uważasz inaczej? Wiesz to z wywiadu, to ok ;)

    -Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej mam pytanie : Ile lat ma siostra i brat Conor'a?
    Możesz mi podać link do swojego Twitter'a? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje 2 kuzynki i ja kochamy conora.I ulubiony kolor conora to czerwony

    OdpowiedzUsuń