poniedziałek, 26 listopada 2012

Witam :) Jak tam poniedziałek??? U mnie szkoda gadać... I jeszcze jutro mega trudny sprawdzian z angielskiego... Trzymajcie za mnie kciuki :)
Mam do was prośbę :) Polecajcie gdzie się da tego bloga :) to dla mnie ważne, i dla reszty ważne. Piszcie komentarze. Chciałam podziękować za te 7000 wejść i 45 komentarzy :)))) I love u :* aby tak dalej :)
No a więc przejdźmy do Conor'a :)
Zdjęcie, nie wiem z kat, ale zastanawiam się, czy Conor aby dobrze się czuje...
Conor i helikopter :D

Dawno nie wchodziłam na fejsa Conor'a...A tam dużo fajnych informacji. Te co jeszcze ich na blogu nie było dodam dziś.  
Zdjęcie z 14listopada z Elizą Dolittle 
z 9 listopada:
Macie filmik dodany dzisiaj przez Conor'a na youtube hahaha xD
Jutro spróbuję napisać imagina, ale nie wiem o czym... Piszcie w komentarzach swoje pomysły :) Pa:*
                                                            by Natalia

1 komentarz:

  1. no to czekam na imagin :D. moim zdaniem świetnie piszesz, poprostu kocham twoje imaginy <3. powinnaś zrobić zakłądkę 'Imaginy' ;>. ymm... mogłabyś dać linka do swojego fb ?
    ~Julia Mayniac <3.

    OdpowiedzUsuń