niedziela, 28 października 2012

INFO

Ooo... Już 3 komentarze jeszcze kilka i za tydzień w sobotę przetłumaczę wywiad :D
Jeżelibyście chcieli to macie mój:
ASK
FACEBOOK
GG 39535358
Jutro szkoła i sprawdzian z histy więc zaraz idę się uczyć, ale możecie do mnie pisać... kome mam zawsze przy sobie :) Tak wogle to ten tydzień jest fajny xD 3 dni szkoły i 4 dni wolnego... Do tego jeszcze śnieg :* 31 mieliśmy obchodzić halloween, ale ksiądz stwierdził że to pogańskie święto i nici z tego... :(
Nie ma nic nowego o Conorze ale wpadłam tylko powiedzieć, że raczej przez te 3 dni szkole nic nie dodam bo 3dni=3sprawdziny u mnie w szkole...
Do następnej notatki :* i przypominam o komentarzach pa:***
                                                                                                               Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz