środa, 31 października 2012

Imagin na halloween ;)

Hej!!!! Jak tam halloween??? Bo u mnie super :D Świetna impreza i w ogóle...
Postanowiłam napisać krótki imagin z tej okazji ;)
Ale najpierw zdjecie Conor'a z Nathan'em z The Wanted i z nwm kim.
Do imagina właczcie sobie to piosenkę, da ona taką fajną atmosferę :D Thriller
                                                                         IMAGIN
Od razu po halloween'owej imprezie ty z Conor'em poszliście do swojego przytulnego domku. Mimo tego, że była już prawie północ nie byliście śpiący. Conor postanowił, że obejrzycie jakiś horror. Wtulona w niego oglądałaś film. Był on straszny jak na horror przystało. Nie lubiłaś tego rodzaju filmów, ale zgodziłaś ze względu na swojego chłopaka. Zegar wybił północ...
        Poszłaś do łazienki, aby zmyć makijaż. Spojrzałaś na makijaż, a tam zamiast twojego odbicia zobaczyłaś krwawą Mary... Była straszna, zupełnie jak ta z horroru. Zaczęłaś piszczeć. Conor jak najszybciej tylko mógł przyszedł sprawdzić co się stało. Opowiedziałaś mu o wszystkim, ale on myślał, że chcesz go porostu wystraszyć. Pomyślałaś, że może ci się przewidziało... Poszliście w stronę salony, gdy nagle światło w całym domu zgasło. Gdy Conor szedł szukać latarkę wszedł w coś. Po jej znalezieniu zaświecił w te miejsce... Okazało się, że na podłodze była kałuża krwi... Wtedy uwierzył w twoja historię...
         Przytulił się do ciebie i chcieliście jak najszybciej wybiec z domu, ale drzwi były zamknięte, chociaż wy ich nie zamykaliście. Dorwałaś klucze, które dziwnym trafem nie pasowały do zamka... Zaczęłaś piszczeć i płakać. Conor zaciągnął cię na górę, do waszej sypialni. Po drodze spojrzeliście na lustro, a na nim było coś napisane krwią... Był to bardzo nie wyraźny napis, ale chyba brzmiał tak: NIE ODWRACAJ SIĘ! NIE PATRZ NA OBRAZ Z TYŁU!
-To jak na 3 patrzymy co jest na tym obrazie?
-Dobrze.-jęknęłaś niepewnie.
-Raz... Dwa... i...
-Czekaj! Na dziesięć!Dobrze?
-Ok.-westchnął.-1...2...3...4...5...6...7...8...9... i 10. TERAZ!
Odwróciliście się. Obraz wydawał się być normalny, do chwili gdy nie zamienił się w ducha, który krzyczał: Buuuu...   Wyszedł z ramki i próbował cię złapać. Ty i Conor biegliście bardzo szybko. Duch złapał cie za kostkę... Przewróciłaś się...Conor chciał cię uratować ale pociągnął go za sobą inny, jeszcze straszniejszy potwór...
                                                             *********
-(T.I.), Wstawaj! To tylko zły sen! Jakiś koszmar! Obudź się już i niepłacz!
Otworzyłaś oczy i zapytałaś:
-To my żyjemy? Gdzie są potwory i duchy? Ooo.... I światło już dali?
Conor zrobił dziwną minę i zaczął się śmiać:
-To co może nie będziemy już nigdy oglądać horrorów przed snem?Co?
-To mi się to tylko śniło?
-Ta... Zasnęłaś na moich kolanach oglądając film...
I jak? Podobało się? Piszcie komentarze, bo pod ostatnimi notatkami nic nie było...

3 komentarze:

  1. Niedawno wpadłam na Twój blog. Jest niesamowity ♥. Mam do Ciebie wielką prośbę .. Pisz więcej tak świetnych imaginów. I prosiłabym jeszcze o fakty. O większą ilość faktów, dopiero od niedawna interesuje się Conorem i niewiele o nim wiem a z tego co sprawdzałam i szukałam to, to jest jedyny blog poświęcony życiu Conora. I trzecia ostatnia prośba - trafiłaś może na blogi z opowiadaniami lub imaginami z Conorem ? Jak znasz takie mogłabyś mi jakoś je udostępnić albo zrobić jedną notke poświęconą reklamie takich blogów. Czekam niecierpliwie na tłumaczenie wywiadu ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa♥♥ Dziś wieczorem dodam wywiad, a do niedzieli spróbuję znaleźć jakieś fakty :)A no i jeśli chodzi o imaginy to dodam jakiegoś może jutro :D A blogów jak narazie to żadnego nie znalazłam, ale będę dalej szukać ;*

      Usuń
  2. Ten trzeci to Tom Daley ;D Pływak skacze do wody ;D
    Twój blog czytam sorka , ale ze względu na imaginy ;P
    Szukałam , aż znalazłam a o istnieniu Conora dowiedziałam się dzięki tobie ;d

    OdpowiedzUsuń