wtorek, 30 września 2014

:(

Hej :) Nikt się nie zgłosił, żeby mi pomóc :( Nikola też nie może tu nic dodawać, za co bardzo przeprasza. Ja też nie mogę i wiem, że zawaliłam... Ale naprawdę nie mam czasu pisać :/ Zawieszam więc bloga na jakiś, bliżej nieokreślony czas... Przez ten czas zastanowię się, czy będę go dalej prowadzić... Teraz nie sprawia mi to już takiej przyjemności jak kiedyś... Kiedyś to było moje hobby a teraz to bardziej obowiązek... Nie dlatego, że nie lubię już Conora, po prostu jak wracam do domu, to nie mam już siły nic tu dodać :/ A blog to jednak duże obowiązki...
Ale gdy ktoś jednak chciałby coś tu dodawać albo przejąć bloga, to śmiało pisać :)
Na drugim moim blogu, KLIK, będę się udzielać co jakiś czas, bo mam dużo napisane na zapas. Wystarczy tylko sprawdzić czy nie ma błędów i dodać, co nie zajmuję tak dużo czasu jak przetłumaczenie tweetów czy napisanie całego imagina < co nie ukrywajmy wgl mi ostatnio nie wychodziło... Zaczynałam jeden i nie umiałam go zakończyć, a potem zaczynałam drugiego i było podobnie...>
Naprawdę trudno mi podjąć jakąkolwiek decyzję, bo nie chce was zaniedbywać i ten blog jest dla mnie bardzo ważny... Mam nadzieję, że mi wybaczycie tę nieobecność przez najbliższy czas... Dziękuje za wszystkie miłe komentarze i za to że jesteście i czytacie moje wypociny! DZIĘKUJE! Jesteście wielcy!
A teraz muszę się z wami pożegnać :'( Paaa <3

7 komentarzy:

  1. Hej! Z chęcią mogę Ci pomóc prowadzić bloga. Jak mogę się z Tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na: nati125125@wp.pl lub na gg: 39535358 :D to czekam na wiadomość od Ciebie :)

      Usuń
  2. Ja bym się zgłosiła, ale nie mam pomysłu co mogłabym dodawać :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko :) dałabyś sobie radę na pewno :D

      Usuń
    2. Jak już serio się nikt nie zgłosi to będę mogła spróbować :))

      Usuń
  3. Hej ja się zgłaszam :-D jeśli oczywiście jeszcze szukasz pomocy ;)

    OdpowiedzUsuń