poniedziałek, 15 września 2014

UWAGA UWAGA UWAGA! ( proszę przeczytaj to :) )

Szukam pilnie osoby, która pomoże mi w prowadzeniu bloga! :)
             
              Wymagania:
-Jako taka znajomość języka angielskiego :D
-Musisz być oczywiście Mayniacs!
-No i chyba tyle wymagań...
              Czym będziesz się zajmować?
-Zależy od ciebie :D Możesz tłumaczyć tt, możesz dodawać imaginy, możesz robić co chcesz o ile jest to związane z Conorem :)
-Posty nie muszą być jakoś często dodawane, jakoś się dogadamy, wszystko zależy od Ciebie ^_^ Praca nie jest pełnoetatowa :D
              Co będziesz mieć z prowadzania bloga?
-Na pewno jest to jakaś satysfakcja.
-A gdy ludzie to komentują i podoba im się to, to jest to najlepsza wynagrodzenie za Twoją pracę!
              Dlaczego szukam kogoś do pomocy?
Bo nie mam na nic czasu... Wszystko wina tej szkoły... :(


Więc mały apel do was :D

Jeżeli jesteś Mayniacs i chcesz pomóc innym Mayniacs<mnie i tym, którzy chcą czytać tego bloga>, to napisz do mnie! To nic nie kosztuje, a można dużo zyskać! :) A jeżeli ci się nie spodoba to po prostu zrezygnujesz :)
Zapraszam wszystkich na próbny tydzień :D
Piszcie: nati125125@wp.pl

Jeżeli nikt się nie zgłosi, to będą tu dodawane posty tylko w weekend. :( Dziewczyny na razie nam się wykruszyły... Zobaczymy co będzie dalej :P
No spójrzcie na niego, na Conora i powiedzcie mu, że mi nie pomożecie.. No nie da się tak być obojętnym.. :)

3 komentarze: