środa, 17 września 2014

Krótki, obiecany post o Victorii :)

Hej :) Obiecałam pewnej osobie, że napiszę dziś wszystko to co wiem o Victorii- dziewczynie Conora :D Miałam też dodać tweety, ale nie wszystko wyszło po mojej myśli, niespodziewany wyjazd i muszę jeszcze odrobić lekcje i się nauczyć. Ale skoro obiecałam, post o Victorii musi być!

Victoria Tansey
Ma około 26 lat. Oprócz tego, że jest dziewczyną Conora jest również tancerką i modelką.
Ma psa, husky'ego, który nazywa się Jasper :D
Conor mało mówi o swoich relacjach z Victorią. W pewnym wywiedzie, Conor powiedział, że Victoria ceni sobie prywatność. Nie wychodzi też często na imprezy z Conorem.
Z tego co wiem Conor wypowiadał się o niej tylko wtedy, gdy ich romans wyszedł na światło dzienne ( chyba w listopadzie w tamtym roku) i w kilku wywiadach, ale zawsze mówi o niej bardzo mało. Widać, że ja kocha i szanuje to, że nie chce ona rozgłosu.:) Za to często można o niej czytać w tweetach Conora, oraz o nim w tweetach Victorii.
Gdy szukałam informacji o Victorii( których jest naprawdę mało) , to natknęłam się na nagranie z Vine Conora, chyba z jego 21 urodzin, które spędzał właśnie z nią :)
Czyli nie tylko ja nie umiem jeździć na łyżwach :D KLIK

Osobiście na początku za nią jakoś zbytnio nie przepadałam, ale teraz ją polubiłam :) Ale myślę, że najważniejsze jest to, czy Conor ją kocha i czy jest im razem dobrze. A jeżeli tak jest, to my, Mayniacs, możemy ich tylko wspierać ^_^
A wy co sądzicie o Victorii ? :) A jeżeli wiecie o niej coś więcej to piszcie w komentarzach :D
Przypominam, że szukam kogoś do pomocy, informacje w poprzednim poście.
Idę się uczyć, a wam życzę miłego wieczorku. Paa :)

3 komentarze:

  1. Dziękuje za post dla obiecanej osoby czyli dla mnie :). Czekam na imagina na drugim blogu i pozdrawiam. A zauważyłaś też że mało jest o siostrze Conora w necie i wg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i myślę, że to słodkie :) Nie wiemy zbytnio dużo ani o jego siostrze, ani o dziewczynie :D Pewnie chce je chronić :D Nawet o nim nie wiemy aż tak wiele, jak na przykład o chłopakach z 1D czy o Bieberze, raczej nie mówią o nim tak często i tak dużo. Z jednej strony to szkoda, że nie wiemy o nim wszystkiego, a z drugiej to nawet mi się to podoba. Jest taka nutka tajemniczości i jest nadzieja, że szybko mu woda sodowa do głowy nie uderzy ^_^ Ale to tylko moja skromna opinia :) A na drugim blogu kolejny rozdział w piątek :D Pozdrawiam i dziękuje za komentowanie :)

      Usuń
  2. Przynajmniej nie gwiazdorzy ;).

    OdpowiedzUsuń