czwartek, 1 listopada 2012

Wywiad


Wywiad dla maximum pop, nie wiem kiedy udzielił tego wywiadu, ale niedawno go znalazłam. Niektóre zdania nie mają sensu ale były za trudne i nie umiałam ich dobrze przetłumaczyć...

                                                                   Wywiad
-Jak prawdziwe są Twoje słowa? Na przykład: "Nie mogę powiedzieć nie" - czy naprawdę jesteś kobieciarzem?
-Mam tylko 19, ale jestem na tyle stary, by wyruszyć do klubów i się bawić, ale "nie może powiedzieć nie" jest język-w-policzek. To naprawdę nie jest reprezentacja mnie. To jest po prostu łatwe śpiewać i sprawia, że ​​chce się tańczyć.

-Czy denerwują cię ludzie gdy porównują Cię do Justina Biebera?
-Porównania przyszły wcześnie w swojej karierze, a to jest zawsze lepiej, gdy ludzie, aby ich własne opinie. Myślę, że najlepiej dostać się dalej i pozwolić ludziom decydować o sobie.

-Jak trudno było kręcenie teledysku do 'Vegas Girl ", w którym podrywasz wiele kobiet?
-Video było takie surrealistyczną sytuacją. Aby iść do dziewczyny i poprosić o jej numer to po prostu coś, czego nigdy bym nie zrobił. Rozmowa z reżyserem, gdzie byliśmy wybierając co powiedzieć trwało wieki, myślałem, że to musiał być realistyczne. Dyrektor zaproponował powiedziałem "Oh hey jesteś naprawdę piękna, mogę mieć twój numer?", Ale nigdy nie powiedziałbym, że tak, że trzymaliśmy się "Hej mogę mieć twój numer? Znam kilka dobrych technik masażu! "I kolejna linia została" Czy mogę prosić o numer ubezpieczenia, bo myślę, że złamałeś mi serce! "

-Dość kiepskie. Jeśli była dziewczyna, której nie możesz powiedzieć nie, kto by to był?
-Istnieje współpraca z Rita Ora na płycie, więc jeśli miałem do wyboru jedną dziewczynę nie mogę powiedzieć, że nie do niego musiałaby być Rita - choć może trzeba walczyć, Rob Kardashian pierwszy! Prawdopodobnie zrobić gońca, nigdy nie spotkałem się z nim, ale jest nieco większy niż ja. Ale widziałem epizod Keeping Up With The Kardashians gdzie zrobił charytatywny mecz bokserski, ale zniszczony i ja na to: "O mój Boże!"

-Z kim jeszcze chcielibyście współpracować?
-Z każdego, żywego lub martwego, będę musiał wybrać współpracę z Michael'em Jackson'em. Brak konkurencji.

-Słyszeliśmy, że mają wyłączne Black Card z Nando - ma nią znacznie nadużywać jeszcze?
-Tak! Myślę, że znam go na co dzień.

-Kto wpadł na niesamowity linii tequili w "Vegas Girl"?
-Wpadłem linii tequili. Było około w połowie utworu, a myślałem, że to tak naprawdę nie wykazały się moje wokale jeszcze tak chciałem zrobić coś innego i po prostu się stało linię tequila było tuż przed tak trzymaliśmy się z tym.

-Co byś powiedział Simon'owi Cowell'owi gdybyś utknął w windzie z nim?
-Chciałbym go zapytać, czy on mnie połączy na The X Factor, czy nie, bo to byłoby interesujące wiedzieć. On chyba powiedziałby nie i wtedy będę płakać.

-Gdzie zabrać dziewczynę na randkę?
-Musiałbym wybrać się na plażę, to tylko takie romantyczne miejsce. To znaczy, ja jestem z Brighton, gdzie mamy kamieniste plaże, więc jest to prawdopodobnie gorsze i bardziej bolesne.

-Czego szukasz w dziewczynie?
-I naprawdę nie wiem, bo jeśli spojrzeć na wcześniejszych relację byłem, a oni wszyscy byli wiele różnych typów dziewczyn. Mam tylko jedną długoterminową relację, ale miałem mnóstwo mini nich też.

-"Vegas Girl" pojawił się na wykresie Billboard Pop - chcesz przełamać Amerykę? W kierunku The Wanted, Ed Sheeran i Cher Lloyd jest tam wiele sukcesów.(tego nie mogę do końca przetłumaczyć, coś mi nie pasuję)
-Chcę złamać Amerykę!? To dość przerażające, jest to duże miejsce, aby spróbować je złamać. To niesamowite miejsce, ale dla mnie nie sądzę, że mogę żyć gdziekolwiek indziej niż w Wielkiej Brytanii, kocham mój dom zbyt wiele, ale potem znowu jestem tylko 19, więc tak naprawdę nie był w stanie doświadczyć Amerykę prawidłowo.

-Co było twoje top kulminacyjnym ciągu ostatnich 12 miesięcy?
-Wydarzeniem ubiegłego roku dla mnie byliby ludzie, pracuję w studiu z Pharrell od Ne-Yo do Rita Ora i inne nazwy niesamowite. Nauczyłem się tak wiele od ludzi, którzy są legendą w branży.

-Dziękuję bardzo, Conor!
-Dzięki, Maximum Pop!
                                                                   ********
Kilka nowych zdjęć:

Nowe zdjęcie dodane przez Anth'a na tt :                     
Zdjęcie te dodał Conor :)
Conor, Liam z 1D i znajomi

Pytajcie się, bo mi się nudzi ;) Proszę :D http://ask.fm/NataliaiMartyna
PS: Jak będą komentarze to do niedzieli postaram się napisać kilka nowych faktów o Conorze :D 

3 komentarze:

  1. fajny wywiad , to o plaży mnie rozbroiło -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Tak, to ja ten sam Anonim co w porzednim poście/notce ... Niestety dosłownie pare minut temu zrobiłam wywody na kilkaset słów i nic się nie dodało. Postaram się w skrócie powtórzyć wszystkie ważne informacje i sprawy co wczesniej. Na wstępie chciałam powiedzieć, że niestety nie wszystkie zdania są zrozumiałe ale łatwo wyciągnąć sens "). Nie będę krytykować ani poprawiać Twojego tłumaczenia, ponieważ wiem jakie to trudne więc tylko podziękuje i pogratuluje odwagi. Faktów jam zresztą wiesz nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że znajdziesz coś ciekawego. To na tyle .. Niestety z mojej przemowy zostały same strzępki. Dla ułatwienia postanowiłam podpisywac się w każdym komentarzu - tak dla ułatwienia. Tosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jesteś niezła w pisaniu blogów!

    OdpowiedzUsuń