wtorek, 8 lipca 2014

Wassup? ;)

Heey ^^
Nie dostałam od Was żadnej odpowiedzi, czy chcecie abym potłumaczyła trochę tych tweet'ów. Ale teraz stwierdziłam, że może sie nie obrazicie jak to zrobie, więc oto one:
(Kursywą będę zapisywać swoje "5 groszy" xD)



"Dziękuje Wam, jesteście moimi bohaterami <3"
Nie wiem do czego tu nawiązuje.. o.O




"Niektórzy podali dalej mój ostatni tweet... obecnie jest 666 (cyfra szatana)  RT (podane dalej) i to mnie przeraża >.<"





"Słońce sprawia, że chce mi się tańczyć :D....... nago."
Kto chciałby potańczyć z Conor'kiem?? :D




"Skillzaisherebooya zmartwychwstał (nie wiem jak to dokładnie przetłumaczyć)"
Conor nawiązuje tu do zmiany wytwórni, więcej na ten temat w moim poprzednim poście.





"Naprawdę nie wiem dlaczego każdy sie na mnie patrzył.."
Rozjebało mnie to xD


Na dzisiaj to tyle. Czekam na komentarze ;). Paa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz