wtorek, 1 października 2013

Miks pomysłów (imagin) cz. 1

Okeej... Bardzo Wam dziękuję za ponad sto wyświetleń pod moim ostatnim postem, a w szczególności Aleksandrze Grand za pomysł zmiksowania moich trzech pomysłów :) (jak całuje lesbijka, rekonstrukcja imprezy z "Projekt X" i nowy teledysk do "R U Crazy")
____________________________________________________

Dryyyyń! Dryyyyyń! - rozległ się dźwięk dzwonka w domu mojej dziewczyny. Dobijałam się do niej już od dwóch minut i wciąż nie było żadnej odpowiedzi. 
Nagle otworzyła drzwi wkurzona z jakąś inną laską w ramionach.
- O, [T.I.]! - krzyknęła zaskoczona i zamknęła je ponownie, a ja, jak zwykle, odwróciłam się na pięcie i z płaczem pobiegłam do swojego samochodu i odjechałam. 
Targały mną cały czas przeciwne emocje. Z jednej strony wciąż ją kochałam, a z drugiej byłam całkowicie wkurzona. Z nerwów drżały mi ręce i chyba kierownica też, bo jadący obok kierowca kilka razy zatrąbił na mnie, żebym nie zjeżdżała na jego pas.
Kiedy byłam przy swoim domu, Conor już tam stał. 
- Znowu? - westchnął, kiedy siłowałam się z zamkiem...
- Chcesz herbaty? - zapytałam wymijając się od odpowiedzi...
- Czemu nie możesz po prostu z nią skończyć? - drążył temat przy parującej filiżance...
Za każdym razem przerywałam rozmowę, kiedy nadchodziła następna fala płaczu i przy tym, kolejny stos zużytych chusteczek.
I tak przez cały ostatni miesiąc mojego związku z Dianą. W każdym tygodniu ona miała coraz to nowe dziewczyny, a ja za każdym razem biegłam z płaczem do Conora, który zawsze mnie pocieszał.
Tydzień temu, już jej nie odwiedziłam i czułam się z tego powodu o niebo lepiej. Wszystko szło znacznie lżej i nie miałam złego humoru przynajmniej w piątek.
Następnego dnia, chłopak zadzwonił wyraźnie z czegoś zadowolony. 
- [T.I]! Nie uwierzysz, co robię z kumplem w jego domu! - wykrzyknął wibrującym z emocji głosem. 
- Nie zgadnę, prawda? - westchnęłam przeczuwając, że to na pewno nie będzie coś zwyczajnego.
- Zgadłaś - oznajmił nie do końca świadomy sensu swojej odpowiedzi. - W sensie naprawdę nie uwierzysz - dodał po sekundzie milczenia. - Mój przyjaciel zaprasza mnie i wszystkich moich znajomych i znajomych moich znajomych na rekonstrukcję imprezy z Projekt X!!! - wypalił.
- Eee... - zaczęłam. - Conor... doskonale wiesz, że nie oglądam filmów tego typu. 
- Trudno. Już biorę z półki Projekt X i pędzę do ciebie. Obejrzysz go sobie ze mną - oświadczył.
- Ale...
- Tak, zabrałem popcorn - wyprzedził pytanie, którego i tak nie zamierzałam zadać i rozłączył się.
Suuper. Miałam totalny syf w mieszkaniu i zupełnie nie chciało mi się z nikim widzieć ani niczego oglądać. Zgarnęłam wszystkie porozrzucane rzeczy i włożyłam je do przeróżnych szaf. Na pewno pokoju nie można byłoby postawić za wzór czystości,ale taka osoba jak Conor, nie zauważyłaby nawet, jakby na środku salonu leżał martwy człowiek.
Trudno. Poukładam później. - pomyślałam w momencie, kiedy chłopak wparował bez zapowiedzi z dwoma wielkimi paczkami popcornu (znając go, zje swoją i jeszcze większość mojej) oraz małym pudełkiem, które mi rzucił wrzeszcząc przy tym jak dresiarz z podstawówki - "orient".
Jak zwykle zapanował chaos i Conor dopiero uspokoił się (nie do końca, ale przynajmniej zachowywał się jakby już nie miał napadu padaczki), kiedy usiadł na kanapie i popatrzył na mnie wyczekującym wzrokiem.
- Klapnij sobie - powiedział nadal żartując.
- Conor. Ogarnij się. Proszę - wysyczałaś zła jak osa. 
- Dobra, dobra. Już - uniósł ręce w geście obrony. - Tylko nie bij - dodał pod nosem.
- Jeszcze jedno słowo, a przysięgam, że na tej imprezie, jak tylko uśniesz, wykastruję cię tępym cyrklem - zagroziłam mu ze śmiechem, bo chłopak zrobił taką minę, że nie dało się nie roześmiać.

- Czyli idziesz ze mną? - zapytał na poważnie.
- Tak, idioto. Puszczaj teraz ten film - przewróciłam aktorsko oczami i wskoczyłam na miejsce obok niego, przy okazji sprawiając, że sam mało co nie wysypał całego swojego popcornu.


__________________________________________________________

Pozdrowienia i dedyk dla mojej przyjaciółki Weroniki i jej tępego cyrkla :D

5 komentarzy:

  1. 1. Nawet nie wiesz jak się cieszę ze o mnie wspomnalas i realizujesz mój pomysł <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3:[<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    2. Rozwalił mnie ten tępy cyrkiel hahahahaha leżę i nie wstaję :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę extra :) myślałam,że wcześniej dodałam koma, ale widocznie nie, więc dodaje teraz. Kocham imagina <3~N

    OdpowiedzUsuń
  3. a może zrobisz imagin jak conor zostaje tatem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię :) ale na razie muszę dokończyć miks, który zaczęłam

      Usuń
  4. jezeli masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz wcale bo widać że, robisz to z braku zajęcia

    OdpowiedzUsuń