poniedziałek, 3 lutego 2014

KONKURS

Heej :)
Właśnie dodałam już wasze prace w zakładce konkurs. Szkoda, że tak mało <już 3, a nie 2 :) >... Szczerze to myślałam, że będzie więcej... Ale cóż przynajmniej 3 osoby się postarały i coś mi wysłały xD Ale jeżeli ktoś mi jeszcze wysłał coś, a jego pracy nie ma to zn, że to do mnie nie doszło, więc jakby co to piszcie w tej sprawie xD
No i od dziś można głosować na te trzy prace :D  Życzę miłego czytania/oglądania i głosowania :D To od was zależy kto wygra ^_^

PS.: Nowa ankieta jest nowa ankieta, bo jedna praca mi nie przyszła i musiałam dodać tą osobę. Przepraszam resztę, których głosy się usunęły :(

5 komentarzy:

  1. do kiedy można głosować?? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey... Mam takie pytanie. Nie wiem ktoś przypadkiem skąd Conor ma tą bluzkę?? http://www.youtube.com/watch?v=aAxryvLGaaU&feature=em-uploademail Wiem, że trochę dziwne to pytanko, ale już po raz kolejny spotkałam się z takim T-shirt'em i spodobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie mam pojęcia xD Ale jest świetna, jak gdzieś kiedyś taką zobaczysz to daj znać :) A jak ja gdzieś taką zobaczę to na pewno napiszę o tym na blogu ^_^

      Usuń