piątek, 15 listopada 2013

heeej... :)

Czeeeść kochanii :)
Dłuuugo nad tym myślałam, no bo ostatnio mam dużo nauki, no ale to nie jest jakaś dobra wymówka, żeby nie dodawać nic na bloga... Po prostu ostatnio, nie oszukujmy się, nie chce mi się nic tu dodawać ani pisać imaginów... Chyba skończyły mi się się tymczasowo pomysły... I dlatego chciałabym trochę odpocząć od bloga, bo na pewno nie chce go usuwać, bo wiem że lubicie go i nie chce was zawieść no i włożyłam w niego duuużo pracy, bo piszę tu już ponad rok... Myślę, że mnie zrozumiecie i wybaczycie ^-^ Chciałam bym odpocząć co najmniej z miesiąc..:)
No i jeszcze na dodatek nie mogę się skontaktować z Julką... No i Gabi nie ma czasu... No i w tym wypadku jestem zmuszona znaleźć kogoś, kto zaopiekował by się moim blogiem tak około miesiąca :D Nie wymagam, żeby ten ktoś dodawał posty codziennie tylko w miarę możliwości, bo wiem że to wcale nie jest takie łatwe :D No i jeżeli to czytasz to pomyśl nad tym i najlepiej zgłoś się :) Nie bój się, zawsze warto spróbować a poza tym nie gryzę :D Na razie tylko na miesiąc, a jeżeli byś chciał/a to oczywiście na dłużej :D I szukam 1-2 osoby :D
Piszcie na moje gg: 39535358 lub
poczta: nati125125@wp.pl   lub
tt: @Natalia125125 KLIK
A no i jak napiszecie do mnie to napiszcie o tym jeszcze w komentarzu bo mogę nie zauważyć :P

1 komentarz: