czwartek, 21 listopada 2013

Urodzinki Conora :D

Heej :D Dziś nasz Conor ma urodziny ( ur. się 21 listopad 1992) :) W ogóle prawie zapomniałam, jak ja mogłam!? O.o
Wiem, że on tego nie przeczyta, ale chce mu złożyć krótkie życzenia :)
Życzę ci Conor wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i tego wszystkiego co się życzy na urodziny :) Żeby ci woda sodowa do głowy nie uderzyła( czy jak tam się to mówi). Żeby twoja piosenki odnosiły wielką sławę i żebyś miał dużo obserwujących na tt, dużo wyświetleń teledysków na yt... Ale jako twoja fanka życzę ci przede wszystkim, żebyś przyjechał do Polski, zobaczył piękne Polki, spróbował bigosu... :D No tego byś na pewno nie pożałował :D
Mały Conorek :D 
Conor teraz :D 


I macie króciótki imagin od Gabi z tej okazji :D 
Były urodziny Conora więc postanowiłaś zrobić mu niespodziankę. Chciałabyś aby było to coś niezywkłego,więc impreza ze znajomymi odpadała. Zastanawiałaś się nad romantycznym wyjazdem/wypadem gdzieś ale nie byłaś do końca przekonana co do tego pomysłu. Byłaś na siebie zła,że nie wzięłaś się za to wcześniej,że ciągle mówiłaś sobie " mam jeszcze czas do tego czasu coś wymyślę".To już dziś a ty nie masz nic! No cóż " pozostaje mi iść na żywioł" - myslałaś. Chyba,że...
Nagle wpadlaś na genialny pomysł! Przecież proste,małe rzeczy cieszą najbardziej tak? Więc wziełaś szybki przysznic,ładnie się ubrałaś i napisałas mu smsa żeby przyszedł do kawiarenki , niedlako twojego domu. Gdy już się zjawił opowiedziałaś mu wszystko jak zwlekałaś etc. oraz ,że doszlaś do wniosku,że najlepiej będzie jak spendzicie razem wieczór tu gdzie się poznaliście  <3


To do zobaczenia za jakiś dłuższy czas :D Mam nadzieje że polubicie Nine :D  No i że dziewczyny dadzą sobie radę przez jakiś czas beze mnie :D 

2 komentarze:

  1. Wrzuć jutro zdjęcia z jego dzisiejszej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj w moim domu pojawił się tort. Krzyczę kto ma urodziny! a odpowiada mi cisza. Później przypomniało mi się, że Conor ma urodziny i takieee wielkie zaskoczenie, skąd moja rodzina o tym wie xD a potem ogarnęłam, że mój tata ma urodziny 22 listopada xD ale pierwsze wrażenie było najlepsze : D /N

    OdpowiedzUsuń