czwartek, 26 czerwca 2014

WAKACJE! :D

Heeej :D
Nie wiem jak u was, ale ja już dziś miałam zakończenie roku..
No nie powiem, jestem z siebie duma :D
Udało mi się osiągnąć to co chciałam, ale zawsze mogłoby być lepiej xD

Muszę zacząć częściej wchodzić na twittera xD Paczcie co wczoraj Conor dodał :D Taki surprise! :D
KLIK
Kawałki nowej piosenki *.*
Ciekawe kiedy będzie można jej wysłuchać w całości <3 Ja chce już!

Jak wiecie zaczynają się wakacje i każdy gdzieś wyjeżdża... ja też :D Z jednej strony super, a z drugiej nie będę miała czasu na bloga :( Będę aż 3 tygodnie u kuzyna, który ma 6 lat, więc zapewne domyślacie się, że nie będę miała za bardzo czasu to cokolwiek dodawać :( Ale w każdej wolnej chwili będę tu coś dodawać. Chyba zrozumiecie pustki na blogu przynajmniej przez te 3 tygodnie... Potem zapewne będę miała więcej czasu, ale tego też nie można być pewnym xD Jak szkoła nie ma czasu, a jak wakacje też.. Masakra normalnie... :P

A jeżeli ktoś spędza te wakacje w domu i będzie mu się nudzić i chciałby trochę pomóc to zapraszam! Przyjmę każdą pomoc :D Wiecie chyba co macie robić, jeżeli wam się nudzi? < a jak nie to pisać na: nati125125@wp.pl> :D

A na zakończenie zdjęcie Conora z Alex'em McDonald'em ( tak to się chyba odmienia :D )
A widzieliście profilowe Alexa? :D Jest genialne, dopiero je zauważyłam, więc nie wiem z kiedy ono jest xD
No to paa :3

2 komentarze:

  1. Czemu wyprzedzasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy ^^ Każdy potrzebuje odpoczynku , nie ważne ile by trwał . Na pewno będziemy czekać ( ja na 100% ! ) ^^

    Maja♥

    OdpowiedzUsuń