czwartek, 19 czerwca 2014

WOW :D

Heeeej :D
Liczba wejść przekroczyła już 100 tysięcy! :D Jeeej *.* DZIĘKUUJEEE!!! Szczerze to o tym marzyłam, jak tylko zaczęłam pisać na tym blogu ^_^ Jednak marzenia się spełniają :) Jestem już tu rok i prawie 10 miesięcy :D i jak na razie chciałabym tu dalej pisać xD Ale nie wiem czy za rok dam sobie radę, konkurs, egzaminy, bierzmowanie... masakra normalnie :P Ale nie myślę na razie o tym, już za chwilę będą wakacje!

Dziś i jutro około godziny 20 będę na omeglach. Więc jakby ktoś chciał ze mną popisać to zapraszam. KLIK . W zainteresowaniach wpiszcie: conor-maynard-pl i wybierzcie opcje text xD bo z kamerką nie wiem czy ktokolwiek będzie chciał.

No i wieczorem dodam jeszcze coś tu, co was bardziej zainteresuje niż moje podziękowania :D

A więc do napisania kochani :* Mam nadzieję, że ktoś wejdzie na te omagle, bo chciałabym was wszystkich poznać! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz