czwartek, 12 czerwca 2014

Wielki powrót + ogłoszenia parafialne :D

Heeej :D W końcu oceny wystawione długopisem, koniec popraw i sprawdzianów, no i udało mi się osiągnąć taką średnią jaką chciałam ^^ Więc teraz jest luzik i swój wolny czas będę głownie poświęcać temu blogowi (:

Może przedstawię jakoś moje plany na najbliższy okres czasu :D Więc do wakacji będę tu dodawać coś co jakieś 2 dni, a przynajmniej będę się starać c:  Dziś dodam jeszcze imagina, ale nie teraz, wieczorem, bo muszę go jeszcze jakoś ogarnąć.

No i myślałam, że jak minie mi alergia to może zrobiłabym jakiegoś live, twitcama czy coś w tym stylu, jeżeli byście chcieli :D

Poza tym dodam jeszcze playlistę, tylko mam pytanie, jakie chcecie piosenki tam dodać? :D

W wakacje, na pierwsze dwa tygodnie wyjeżdżam, ale wezmę ze sobą laptopa i będę coś pisać w wolnej chwili. I ruszam od wakacji z nowym blogiem z opowiadaniem o Conorze i Andreasie Wellingerze< wiem mega dziwne połączenie> mam tego już kilka rozdziałów napisanych i mam nadzieję że wam się spodoba + myślałam, żeby może założyć bloga na którym będą same takie ogłoszenia jak te tu dzisiaj, żeby nie zawalać tym bloga, bo nie każdego to interesuje. Co o tym myślicie?

Macie jeszcze jakieś pytania ? Miałam coś tu jeszcze napisać, ale nie pamiętam co :( Jak mi się przypomni to napiszę. Do wieczora, paaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz