wtorek, 3 czerwca 2014

Gify

Hej. Wiem że dawno mnie tu nie było ale sami pewnie wiecie jak to teraz jest z nauką. Mam nadzieje że się na mnie nie gniewacie. Dostaliście coś na dzień dziecka? Mam nadzieję że tak. Oprócz popraw naszła mnie chęć na kolejne opowiadanie z Conor'em jednak nie wiem czy będę go publikować. Wszystko w waszych rękach. Jeśli macie jakieś pomysły na imaginy czy FF to piszcie w komentarzach. A teraz trochę gifów!!!!!


1. [T.I]-Conor co ty tam masz?
C-Aaa to tylko banan, z biedronki.




2. [T.I]- Skarbie, przepraszam ale gdy byłam w sklepie zapomniałam kupić ci żelu do włosów :( .
C-
 
 .
 [T.I]- Con ale ja nie żartuję.
C-


3.To takie prawdziwe.....


4. [T.I]- Con pokaż jak robi kotek.
5. C- Misiu zapomniałem kupić płatek wybaczysz mi??

1 komentarz:

  1. hahahah kocham Cię! :D I tak możesz dodać opowiadanie~Nikola ^^

    OdpowiedzUsuń