środa, 20 lutego 2013

Newsy *.*

Hejka :D co tam u was? Ja mam ostatnio duużo nauki i nie mam za bardzo czasu na bloga i na pisanie imaginów ale dziś tak na szybko zrobię krótką notatkę.

Najpierw odpowiedzi na ostatnie pytania:
1. Kiedy Conor wyda coś nowego singiel lub płytę?2. Kto mu pisze piosenki? 3. Czy jest prawiczkiem? 4. Czy ma tatuaż? 
Więc 1 nic mi o tym nie wiadomo, 2.różne osoby mu je piszą i czasami troszkę on xD np. can't say no napisali:Sophie Stern, Jon Mills, Joe Dyer, Kurtis McKenzie i Maynard  3. Nigdy się na ten temat nie wypowiadał, ale wydaje mi się, że raczej nie jest haha xD 4. nie, nie ma żadnego :D

A no i jak już jestem przy komentarzach, to chcecie jakoś zakładkę... ale ja niewiem o co z nią chodzi ani jak się ją zakłada xD jak mi powiecie to, to ją zrobię ^^

Tu głosujemy na Conor'a KLIK

Caspar Lee na Twitterze napisał, że spędził miły wieczór z Conorem, Joeyem Cottle i Tonezem xD

Conor był na przyjęciu Nicka Grimshawa w restauracji Hix.  Zapewne świetnie się tam bawił :D I kilka zdjęć z tego przyjęcia ^^

I zdjęcie z mamą Rity Ory, czyli z Verą Ora :)

Calvin Klein Jeans Launch Party

The International Woolmark Prize
I zdjęcie z przed kilku dni, ale jakie sweet *.*
Nie wiem czy już to wam pokazywałam xD kilka dni temu Conor z przyjaciółmi zrobił sobie małe karaoke :) KLIK

Conor wziął udział w projekcie MasterCard polega on na tym, że fan/fanka mógł zagrać w jego teledysku. Conor pojawił się na planie tego teledysku. 

 No to chyba tyle :D jak chcecie coś więcej wiedzieć to pytajcie tu: KLIK

3 komentarze:

  1. Co ? Jk nie masz czasu to zamknij bloga . Takie notatki o Conorze są dla wszystkich ( którzy tu wchodzą ) Bardzo Bardzo Bardzo (...) W.A.Ż.N.E !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :)(: Szkoda , że szkoła się zaczyna :(): ..... Mam pare pytań :D
    ♥ Możesz wstawić " obrazek" z podpisem Conor'a . Jestem ciekawa jak się podpisuje :)
    ♥ To trochę głupie pytanie .... ale koleżanka kazała mi się zapytać Ciebie .... na początku to pytanie które zaraz napiszę , wyda się dziwne ale mnie też z czasem zaczęło interesować :D
    - Możesz napisać czy Conor M. jest CHRZEŚCIJANINEM ? ( MÓWIŁAM ) :P
    ♥ Ile lat ma Anna ?
    ♥ Pierwszą dziewczynę Conor'a
    ♥Jak nazywają się Jego rodzice
    ♥ Podasz stronki , z których bierzesz informacje o Conorze ?
    ♥ Conor urodził się 21 listopada czy 1 grudnia ( tak i tak piszą )
    ♥ DODASZ IMAGINA :D HEH ???????
    Serdeczne dzięki ..... jeśli odpiszesz mi na te pytania :p heh :D:D

    OdpowiedzUsuń