poniedziałek, 25 lutego 2013

Nowości :)

Hej kochani : *
Jak wiecie, albo i nie nidawno była gala BRIT, ale dopiero dziś wstawię z niej zdjęcia... Mogłam je wstawić od razu, wiem ale miałam gości no i troszkę z lenistwa... Mam nadzieje że mi to wybaczycie xD Jutro nie idę do szkoły, z reszto tak jak i dziś nie byłam bo mam rekolekcje i muszę iść do Kościoła :) Ksiądz kazał zrobić coś dobrego co ucieszy innych więc dodam nowego posta :D haha

A więc zdjęcie z czerwonego dywanu na tej gali :* Kto uważa, że wyszedł bosko niech pisze komentarz *.* zobaczymy ile nas jest xD
I z również z gali z...
Preeya Kalidas
z Ritą Orą

I z Stefanie Faleo.
I tu macie wywiad  również z gali :)

Takie tam nagranie... Harlem Shake w wykonaniu Joey'a Cottle i Conora *.*hah KLIK

Z wczoraj Conor z Alexem :)

I jeszcze wczoraj Conor był na koncercie One Direction *.* Maynard jak następnym razem będziesz jechać na ich koncert to zabierz mnie ze sobą :*


Jack założył sobie kanał na youtube KLIK i dodał już pierwszy filmik :D Oglądajcie xD
No i tak jak ostatnio odpowiedzi na pytania :D

Możesz wstawić " obrazek" z podpisem Conor'a ?
Mogę... :D jak szukałam tego autografu to zauważyłam, że on za każdym razem trochę inaczej się podpisuje,albo mi się tylko tak wydaje... z reszto sami zobaczcie:

Możesz napisać czy Conor M. jest CHRZEŚCIJANINEM ?
Z tego co wiem to raczej jest :D
Ile lat ma Anna ?
Około 13... chyba... albo 14
Pierwsza dziewczyna Conor'a?
Nie pamiętam teraz i jakoś nie mogę jej teraz znaleźć... Tak jest zawsze jak czegoś szukam to nie mogę tego znaleźć...
Jak nazywają się Jego rodzice?
Tego akurat też nie wiem xD jakoś on się nigdy nie wypowiadał o tym chyba, ale ja o tym nie czytałam xD
Podasz stronki , z których bierzesz informacje o Conorze ?
Jego twitter, youtube, trumbl i czasami od innych osób, które czasami pomagają mi szukać :)
Conor urodził się 21 listopada czy 1 grudnia?
Na 100% 21 listopada :)
No to czekam na kolejne pytania :)





3 komentarze:

  1. Jeśli dobrze szukałam to jego mama ma na imię Helen a ojciec Gary:)
    Bosko to mało powiedziane:)chociaż mogłby się czasem uśmiechnąć:) i zdecydowanie jego włosy wymagają wizyty fryzjera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie :**** ..... Ja mam pytania :

    ... Znowu :P

    ♥ Czy Conor przyjedzie do Polski .
    ♥ Czy dodasz imagina :P ( to do Ciebie pytanie :D heh.. )
    ♥ Czy Conor się z kimś spotyka ?
    ♥ Czy przetłumaczysz jakiś wywiad ale Jego wpisy na twitter'a
    ....... I na razie - na razie !!!!!! :D to tyle :D ...............

    Dzięki ..... skoro nie idziesz do szkoły to .... napisz imagina !!!!!! plosę * :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Conor'a w garniturze. Wygląda wtedy tak strasznie seksownie xD
    Dołączam się do poprzedniczki i bardzo proszę o imagina :)

    OdpowiedzUsuń