poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Co tam u Con'a?

Hejka. Wczoraj nic nie dodałam ale dodaję dzisiaj. Sorry.

W każdym razie czy wiedzieliście że w Londynie otworzyli kawiarnię, restaurację jak kto chce pod nazwą Dining Maynard Arms Garden. Conor pochwalił się tym na TT a z racji że moi rodzice pracują w Anglii w Londynie zapytałam ich i jak się okazało restauracja znajduje się bardzo blisko firmy w której oni pracują i z tego co się dowiedziałam nie dawno ta kawiarnia została otwarta i często tam chodzą. 


Conor cały czas pracuję nad nową płytą i z pewnego wywiadu wynika że jedna z piosenek będzie przeznaczona dla jego dziewczyny Victorii.






A jeżeli już wkroczyliśmy w ten temat. Na angielskich portalach społecznościowych, pod zdęciami, blogami itp ogromna ilość ludzi hejtuje Victorie. Ludzie piszą że dziewczyna leci na jego pieniądze i sławę. Dlaczgo? Bo są zazdrośni? Też ale czasami wynika to tez z tego że nie maja co robić. To jest moje zdanie. Ja osobiście bardzo lubię Victorie, lubiłam ją jeszcze zanim została jego dziewczyną ponieważ moją pasja jest moda i uwielbiam oglądać przeróżne pokazy pewnego dnia gdy je oglądałam zobaczyłam ją i po prostu od tamtego czasu jest moja idolką. Oczywiście Conor też. 


A tu macie trochę ich zdjęć:



























 Co do płyty Con'a nic nie wiadomo kiedy się pojawi i jaki będzie miała tytuł.

Macie tutaj parę zdjęć:--













 No to tyle papa.



Nina xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz