środa, 9 kwietnia 2014

Cześć.

Heeej... Znów zaniedbałam bloga, wiem :( ale ostatnio nic mi nie wychodzi i nie chce :( Mam więc do was pytanko, jak bardzo bylibyście źli, gdybym zrobiła sobie z tydzień przerwy? Bo chyba tego mi teraz potrzeba, muszę trochę odpocząć i nabrać nowych sił :D No i czy jest jeszcze ktoś, kto czyta tego bloga? Bo ostatnio nie ma żadnych komentarzy co równe jest z zerową motywacją do działania :( Ostatnio zaczynam myśleć, że kiedyś Mayniacs było więcej, a teraz jest dużo mniej, co widać po wejściach i po komentarzach, ale są fandomy w których też nie jest dużo fanów danego wykonawcy/ zespołu, ale oni potrafią się jakoś zorganizować, a my nie :( Trochę to smutne, ale może tylko mi się tak wydaję...
To do zobaczenia za jakiś czas ( tydzień lub mniej!) :) Paaa Kocham was :*

5 komentarzy:

  1. Ja czytam. Wchodzę tu codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo no to fajnie :D dziękuję za to :D Ja robię sobie tydzień przerwy, ale Nina będzie dalej dodawać w miarę swoich możliwości więc możesz wchodzić dalej :)

      Usuń
  2. Życzę Ci weny twórczej i żebyś wróciła do nas z mnóstwem nowych pomysłów na bloga. Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też codziennie wchodze. Nwm może to prawda ze jest nas mniej, nie dziwmy sie.. To już nie jest ten sam Conor, ten uśmiechnięty, wydurniający się. Jak sie patrzy na jego pierwsze koncerty to było widać że on to kocha, a teraz sama nwm co teraz widze. Ale i tak go kocham. Mayniac Forever ♡. Czekam na hejty.~ Nikola

    OdpowiedzUsuń