niedziela, 27 kwietnia 2014

Cover

Heeeej już dziś po raz drugi :D

Jest już nowy cover Conora :)

Nie wiem jak wam, ale mi bardzo się podoba! Z resztą to jedna z moich ulubionych piosenek :D

Ktoś chciał tłumaczenie tej piosenki, więc znalazłam je :) Proszę :*

Moja twarz ponad woda
Moje stopy nie mogą dotknąć ziemi, dotknąć ziemiczuje jakbym widział piasek na horyzoncieZa każdym razem, gdy nie ma Ciebie w pobliżuPowoli odpływam, odpływamFala za faląFala za faląPowoli odpływam, odpływamCzuję jakbym właśnie tonąłCiągnięty pod prądCiągnięty pod prąd
Chciałbym sprawić,aby łatwo było mnie pokochać, łatwo mnie pokochać, pokochać mnie.Nadal staram się coś osiągnąć, szukam drogi, utknąłem tutaj gdzieś pomiędzySzukam odpowiednich słów by powiedziećPowoli odpływam, odpływamFala za faląFala za faląPowoli odpływam, odpływamCzuję jakbym właśnie tonąłCiągnięty pod prądCiągnięty pod prąd



Dostałam nominację do Liebster Awards, za którą bardzo dziękuuujee <3 ale ja się w to nie bawię, nie mam czasu :/ Ale nie wiem jak Nina :D Ale i tak bardzo dziękuje :D to dla mnie to zaszczyt ^_^

5 komentarzy:

  1. dziękuję, przepraszam że zwracam uwagę ale On tam śpiewa coś z your mammy, nie jestem dobra z angielskiego ale wydaje mi się że tak śpiewa ~ Nikola (przepraszam że się wcześniej nie podpisałam)

    OdpowiedzUsuń
  2. a w tym tłumaczeniu tego nie ma ~Nikola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie zauważyłam spostrzegawcza ja :D no to nie wiem... nigdzie nie mogę znaleźć tego co Conor śpiewa :/ To jest Conor tego nie ogarniesz :D a tak na serio jak znajdę to tu to dodam :D

      Usuń
    2. Dziękuję xx. A tak wgl czy on na początku drugiej zwrotki śpiewa: cos tam coś tam penis?! O.o Czy to tylko moja wyobraźnia? xD~Nikola

      Usuń
  3. Piękny :) Fajnie, że Conor nareszcie coś robi :) w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń