sobota, 12 kwietnia 2014

Imagin (chyba)

Czasami w życiu człowieka przychodzi taki moment gdy odechciewa się wszystkiego. Gdy czujesz że wszystko co do tej pory udało ci się zbudować nagle runęło, jak domek z kart. Czujesz ten ból w sercu. Jesteś zła sama na siebie nie zapominając o świecie. Co z tego że mam rodzinę skoro ona ma mnie gdzieś, co z tego że mam przyjaciół skoro nie ma ich teraz gdy potrzebuję ich najbardziej, co z tego że mam chłopaka ughm przepraszam miałam chłopaka, który jeszcze tydzień temu mówił że mnie kocha. A teraz? Wciska ten sam kit innej. Szczerze szkoda mi jej. Ale to nie mój problem. Wiem że nie powinnam ale życzę ci śmierci. Ale nie takiej zwykłej, w gronie najbliższych, żony, dzieci, wnuków, przyjaciół gdy będziesz miał 95 lat i całe życie za sobą bez zbędnego cierpienia zamkniesz oczy i oddasz swą duszę Bogu. Nie! Chcę abyś umarł sam bez nikogo najlepiej już teraz w najlepszym wieku twojego życia, chcę żebyś umarł w cierpieniu, bólu który będzie rozdzierał twoje ciało i duszę, abyś oddał swą duszę nie Bogu lecz Szatanowi. Chciałabym zobaczyć ten ból w twoich ciemnych oczach, chcę że byś cierpiał tak samo jak ja, chcę zobaczyć jak wijesz się z bólu jak błagasz o śmierci bezbolesną. Tylko tego od ciebie chce. Wbiję ci nóż w serce tak jak zrobiłeś to ty. Wiem że już nie wrócisz, nie powiesz KOCHAM CIĘ, nie pocałujesz, przytulisz, nie spojrzysz w oczy i kolejny raz mnie nie okłamiesz. Nie chcę tego. Już nie potrzebuję twojej bliskości. Dam radę, bez ciebie. Zrozumiałam że byłeś tylko moim koszmerem, a ja właśnie się obudziłam. Siedzę na wannie z podwiniętymi rękawami i żyletką w rece. Bo wiem że ty nadal żyjesz.To nie jest chwila słabości, nie teraz. Nagle do moich uszu dobiegł trzask drzwi. Dlaczego ich nie zamknęłam. Chcę byś sama. Wiesz że cie kocham ale Conor dlaczego zawsze zjawiasz się w niewłaściwej porze.



Hejj. Nie jestem o czasie ale Blogger znów ześwirował więc.... I'm sorry. To co jest powiżej. Brak mi słów. Ja nie wiem dlaczego to napisałam. Samo wyszło. Ale cóż. Mi się nie specjalnie podoba ale jednak postanowiłam to wrzucić. Mam nadzieję że chociaż wam się podoba

2 komentarze: