czwartek, 17 kwietnia 2014

O wszystkim i o niczym :D

Dlaczego gdy szukam jakiegoś zdjęcia to nigdy nie mogę go znaleźć?

Pamiętacie takie zdjęcie, na którym Conor miał taką fajną bluzkę?
A dokładniej taką, tylko na tym zdjęciu nie wiem czemu nie ma twarzy Conora... ale to ta sama koszulka i chyba Conor :D
Pytaliście się, gdzie można taką kupić :D
Dziś byłam w galerii i widziałam podobną, taki sam kolor, ale była w takie małe bandanki, a nie jedną wielką jak w przypadku Conora :D Ceny niestety nie zdążyłam zobaczyć, bo mi się śpieszyło. Jedyna wada- była to męska koszulka, ale na prawdę świetna :)

Hmm niedługo święta, pewnie musicie sprzątać i pomagać rodzicom, więc mam coś dla was na rozluźnienie i o świętach :D Stare, ale jare :D Koocham to :D
A co do imagina to kolejna część będzie na 100% jutro :D

Wiedziałam, że o czymś zapomniałam!
Wszystkiego najlepszego Nina! Chciałabym ci życzyć, aby spełniły się twoje wszystkie najskrytsze marzenia, żebyś poznała Conora, była na jego koncercie, żeby nigdy nie opuszczała cię wena :) Żebyś nie miała żadnych problemów i zmartwień, i żebyś była z nami jak najdłużej, pisała nam dalej te wspaniałe imaginy! No i żeby w końcu blogger przestał ci się zacinać oraz laptop działam jak należy :3No i chcę ci jeszcze przy okazji podziękować, że pomagasz mi w prowadzeniu bloga i nie zostawiłaś mnie z tym sama :) Koochaaam cię :*
A teraz coś special for you :) Mam nadzieję, że ci się spodoba :)
Ps: Nie wiedziałam, które zdjęcie lubisz najbardziej, więc powstało coś takiego :D

To teraz cześć :) Do jutra :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz