piątek, 29 sierpnia 2014

Heej

Chciałabym Was przeprosić za to, że nic nie dodaję. Już sie tłumaczę dlaczego, a więc nie udzielam sie bo: przeprowadzam się, zmieniam szkołę, jakby tego było mało.. pomagam w remoncie domu. Rozumiecie mnie teraz? Tam po prostu nie ma neta, żeby coś udostępnić musze przyjechać do babci, jak teraz.

Nie wiem czy wiecie Conor został nominowany do #IceBucketChallenge <=klik
Jak widzicie nominacja był 22 sierpnia a jest 29.. tchórz.. xD ..zobaczyć mokrego Con'a ;oo

I pare twitt'ów


 Conor dzisiaj wyrusza do Bejrutu, największego miasta Libanu..
gdziekolwiek to jest.. czyyli woli jechać do jakiegoś Bejrutu niż np. Wawy?! foch xD

Conor złożył Mayniac życzenia
Czy tylko ja bym chciała taki prezent na urodziny?? 



Ja chyba też Was trochę pomęcze tymi komentarzami ^^. Jak odpowiecie mi na jedno pytanie, to może już w poniedziałek dodam następne news'y. Pytanie brzmi: Czy chcecie bym dalej była na blogu?
2 odpowiedzi = Post 
Przepraszam za szantaż, ale chce wiedzieć czy jestem tu potrzebna. Na dzisiaj to tyle. Paa Aniołkii

1 komentarz: