poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Siemgaa

Dawno mnie tu nie było, ale to m.in. dlatego że nie miałam neta, wczoraj miałam urodziny, cały czas gdzieś wychodziłam i jakoś dziwnym trafem nie wiedziałam co dodać..
U Con'a raczej nic szczególnego.. jutro spróbuje dodać nowe twitt'y, jest ich dosyć sporo, ale wstawię kilka. Większość twitt'ów tego Głupka <3 są o niczym, więc no.. i tak niektóre z nich dodam, pośmiejemy się xD

Pomyślałam, że dzisiaj przedstawie Wam, mniej znane zdjęcia Conor'a (przynajmniej dla mnie).

Jest do tego podobne zdjęcie, z innego profilu.. chyba jak się śmieje, idk kilka ich jest xD

Do tego też jest podobne, ale to jest ładniejsze ^^

Tego zdjęcia nigdy nie wiedziałam.. co jest w sumie dziwne O.o

I tego też ;D

 Jakość przepływa przez to zdjęcie. (Czym oni je robili?? Butem?)

A to jest po prostu słodkie ^^


A tu takie gif'y z jedego z ostatnich koncertów ^^ :


Ja tego nie skomentuje. Niech zadziała wasza wyobraźnia ;D


I z "ostatniego" filmiku:



Na dzisiaj to tyle. Papałki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz