sobota, 2 sierpnia 2014

Twitter (odświeżone informacje) :D

To znaczy mniej więcej: Kto chce tak doskonałą historię miłosną...
A co do tego tweeta. Niektórzy twierdzą, że to może być nowa piosenka Conora, ale ja postanowiłam troszkę poszukać i znalazłam :D To słowa z piosenki Coldplay - Magic, a dokładniej znaczą to:

'Ja nie, nie ja nie, nie ja nie, nie ja nie

Nie, ja nie, to prawda

Ja nie, nie ja nie, nie ja nie, nie ja nie

Nie chcę nikogo innego oprócz Ciebie'

_______________________________

Nie opłaca mi się dodawać tu żadnego imagina, bo wiadomo, że jednopart mi nie wyjdzie... Dziś znów przyjeżdża do mnie kuzyn i będę musiałam się z nim zajmować przez tydzień. A że miałam w tym tygodniu lenia + pisałam poprzedniego imagina, nie napisałam nic na zapas.
Ale założyłam drugiego bloga z opowiadaniem i tam mam napisane już trochę na zapas, więc zapraszam do czytania :D Jest tam przedstawienie postaci i prolog. Pierwsz rozdział najprawdopodobniej w środę. Miłego czytania! Piszcie komentarze, czy będzie go czytać xD Liczę na waszą obecność na nim! KILKDo napisania paaa :*

3 komentarze:

  1. To dziwne kiedy weszłam na tego bloga w moim telefonie włączyło się "Drowining" Conora O.o :D

    OdpowiedzUsuń