sobota, 2 sierpnia 2014

Hejss ^^

Dawno tu nie zaglądałam.. ale stwierdziłam, że lepiej dodawać rzadziej a więcej. Nie wiem czy się ze mną zgadzacie czy nie, dlatego miło by było gdybyście mi napisali pod tym postem ;)
A teraz przejdźmy do mojego kochanego twitter'a ^^

 "Sprzątanie Conor'a sypialni.
Była to przygoda sama w sobie
#WitamyWDżungli"


*Facet podchodzi do lady (?)*
F-zamówienie dla Conor'a
C-Yep, to ja
F-... wyglądzasz jak Conor Maynard
C-Taa.. to ja :)
F-jasne, jasne
C-.....
Nie wiem czy dobrze to przetłumaczyłam, jak coś to mnie poprawcie 



Jack... nie potrzebujesz..um.. pomocy specjalisty??.. 


 "Przepraszam za brak tweet'ów.. jestem bardzo zajęty teraz w studiu"
Conor wybierz się z Jack'iem..


Conor, Victoria i przyjaciele byli ostatnio w kinie na Herkulesie..? O.o



Tag bardzo spostrzegawcza ja xD
Nie wiem czy widać, ale Con ma 1,69 mln follow na tt YAAY




Conor Paul Maynard w garniturze.. zdycham *-*

Paa ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz