środa, 13 marca 2013

Krótkie newsy



Hej :) Jestem, czuje się już lepiej,  ale dalej siedzę w domu, więc na jutro napisze jakiegoś ładnego imagina w ramach rekompensaty, że mnie ostatnio trochę nie było...

A dziś dodam notatkę co słychać u Conora :)

A no i jeszcze jedno najważniejsze :D Nadal SZUKAM REDAKTORKI :) proszę zgłaszajcie się xD

Nie wiem, czy wiecie, ale w Twiście jest plakat Conor'a xd

Conor i Joey Cottle parodiują piosenkę Taylor Swift ,,I knew you were trouble'' KLIK haha kocham ich :**



Conor dodaje diary(filmiki) z trasy :
z wczoraj:KLIK
i jeszcze wcześniejszy: KLIK


Jack dodał to zdjęcie na tt w poniedziałekKLIK ( nie mogę dodać zdjęć tu, bo coś mi się zacina internet, przepraszam)



Conor jest teraz w Glasgow. Zdjęcie z klubu: KLIK

Wiem, że to mało, bardzo mało, ale internet odmówił współpracy i nie mam jak znaleźć innych informacji, jutro dodam resztę i jeszcze napiszę ten imagin :) Może jakieś pomysły o czy ma on być???
To do jutra :)
Oooo :D biały dym :) ciekawe kto będzie papieżem no nie? trzeba czekać jeszcze troszke xD
I pamiętajcie, że szukam tej redaktorki :D jak znacie kogoś kto by się nadawał to im o tym powiedzcie i sami się zgłaszajcie, proszę :) Chyba was nie zjem haha :) Aż taka straszna nie jestem :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz