piątek, 22 marca 2013

Newsy

Hej :) Dawno nie było newsów, więc dodam je teraz :P
Mam do was wielką prośbę! Udostępniajcie gdzie się da, że szukam redaktorki i sami się zgłaszajcie! Sama nie daje za bardzo rady na serio xd

Okey... To wracając do Conor'a

Conor był bodajże 16 marca na gali Jimmy Award i pewnie jak już wszyscy wiecie wygrał w kategorii Best Newcomer. Podczas tej gali zaśpiewał trzy piosenki Can't say noAnimal i Turn Around. I zdjęcie z nagrodą :)
Wywiad z Conorem z tej gali:


Strasznie podoba mi się ta jego fryzura :

Z fanką:

*.*

xD

Conor dodał to zdjęcieKLIK z podpisem, że lubi Adidas :)

Conor uważa, że nowa piosenka Iggy Azalea'ny(nie wiem jak się odmienia jej imię) ,,work" jest szalona.


Tak sobie myślałyśmy z koleżanką i wymyśliłyśmy...A co wy na to, żeby zrobić jakoś akcję na tt, żeby ściągnąć Conor'a do Polski? Bodajże 20 kwietnia ma pojechać do Włoch, to do Polski też chyba może... Tylko trzeba coś zrobić, żeby nas zauważył :) Co wy na to? Tylko w tedy przydałaby się wasza pomoc :) Trzeba by było ogłosić to wszędzie gdzie się da i ustalić kiedy to byśmy zrobili... Pamiętacie jak polskie directionerki zrobiły akcje? Mówiono o nim nawet w Anglii, albo jak bilebiers chciały żeby Justin przyjechał do Polski i udało to sie im, to nam też może się udać! Przynajmniej ja tak uważam z koleżanką xd To co wy na to? Tylko mówię, w tedy każdy musiałby się w to zaangażować. Piszcie w komentarzach co o tym myślicie :D

6 komentarzy:

  1. JESTEM ZAAAAA xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też.
    MAYNIAC 4EVER !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej tu Natalka :) . Ja też się zgadzam , a ostatni imagin Bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł, tylko kiedy ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak żeby wszystkim pasowało... jutro lub w środę zrobię notatkę to się coś do tego czasu wymyśli :D

      Usuń
  5. Bardzo dobry pomysl :D

    OdpowiedzUsuń