niedziela, 10 marca 2013

Szukam redaktorki!!!

Dziękuje niektórym za wyrozumiałość... Czytając wasze komentarze zrobiło mi się przykro bo tyle czasu poświęcałam temu blogowi, a że ostatnio zachorowałam to nie moja wina... Ale doszło do mnie przynajmniej , że może przyda mi się ktoś do pomocy. A więc wszyscy zainteresowani zgłaszajcie się na ten emial:  nati125125@wp.pl no zwracam się tu szczególnie do dziewczyny z tego mini-bloga, fajnie będzie gdy się zgłosisz :) No to czekam na zgłoszenia i obiecuje jak najszybciej kogoś tu znaleźć. No to czekam i proszę jeszcze raz, spróbujcie się wczuć w moją sytuacje, bo mnie nie znacie i nie wiecie jak się czuje. Z góry dzięki , jeżeli ktoś to przeczytał do końca i przynajmniej spróbuje mnie zrozumieć, a jak nie to przynajmniej nie piszcie tych hejtów bo nie wiecie jak mi przykro, jak je czytam...

3 komentarze:

  1. I ♥ Love Con Con10 marca 2013 17:18

    Biedaku ty :) Zdrowiej jak najszybciej .... niech ludzie się od ciebie odczepią !!!! To nie twoja wina , ja też kiedyś zachorowałam i wiem jaki to ból. ;) Wracaj wracaj !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem , dlaczego ludzie chcą , żebym się tu zgłosiła ... niestety jeżeli chcesz mi coś przesłać to na ten e-mail siudyla1@wp.pl , bo ja niestety nie mogę się z tobą porozumieć ;):) Chętnie zajęłabym się tym blogiem ... jeśli chcesz :) ... Ja naprawdę chętnie zajmę się tym blogiem razem z tobą ... dopóki będę Ci potrzebna :D ha ha

    Więc jeśli chcesz to tylko na ten e-mail albo napisz do mnie na blogu http://gromani.pinger.pl :p Będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz ;)

    Zdrowiej jak najszybciej kochanieńka . Bardzo lubię twoje imaginy , widać , że poświęcasz im dużo czasu i ..... serca jeśli tak można powiedzieć . :) Bardzo , bardzo za nimi tęsknie więc zdrowiej :) .


    Pozdrawiam Cię koleżanko :) . Masz farta bo nie musisz chodzić to szkoły tak jak ja -.- Świat jest taki niesprawiedliwy :).

    Pozdrawiam jeszcze raz :)

    Maja ♥

    Pe.Es : Napisz do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmój się tymi negatywnymi wpisami innych. Zdrowiej jak najszybciej. Poczekamy na Ciebie tyle ile będzie trzeba. Serdeczne pozdrowienia i gorące uściski<3

    OdpowiedzUsuń