piątek, 29 marca 2013

Stary artykuł z BRAVO

No to tak jak obicałam przepisuje tu ten cały artykuł :) Jest on z bravo z 11-24 września 2012 r.


                                               ,,Dałbym kosza każdej dziewczynie"
,, Tylko nam przystojniak zdradził dlaczego ciągle jest sam!
O takim chłopaku marzy mnóstwo dziewczyn! Conor Maynard jest słodki, zabawny i przystojny. Do tego potrafi być romantyczny. Pokazał to w wideo do piosenki ,,Vegas Girl", która pochodzi z debiutanckiej płyty 19-latka<teraz ma już 20 lat :)> ,,Contrast". Jak to możliwe, że ten chłopak nie ma swojej drugiej połówki? -Po prostu brakuje mi na to czasu-piosenkarz wyjawił podczas rozmowy z BRAVO.- Swojej przyszłej dziewczynie chcę poświęcić tyle uwagi, na ile zasługuje. Teraz nie jest to dla mnie najlepszymoment na związek, bo bez przerwy podróżuję!- dodaje. Szkoda! Jednak Conor chce po prostu w pełni poświęcić się karierze.-W tym momencie nawet gdybym spotkał swoją wymarzoną dziewczynę, musiałbym jej po prostu dać kosza- żali się. Tak więc wielka miłość musi poczekać. Dopiero kiedy chłopak osiągnie wyznaczone cele w show-biznesie, dziewczyny mają szanse na zdobycie jego serca. Conor już nawet wie, czego szukać: -Powinna lubić podobne rzeczy jak ja i mieć poczucie humoru zbliżone do mojego- zwierza się. - Lubię dziewczyny i na imprezach ciężko jest mi powstrzymać się przed podrywaniem ich, ale to wygląda trochę inaczej niż kiedyś- mówi. Kiedy nie był sławny nie miał problemów z zawieraniem nowych znajomości.-Teraz dziewczyny chcą tylko robić sobie ze mną zdjęcia. -śmieje się.  "

Sorry że dopiero teraz no ale wcześniej nie miałam czasu :)

5 komentarzy:

  1. Mam ten artykuł

    OdpowiedzUsuń
  2. A napiszesz co pisze przy tych małych zdjęciach :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. To napiszesz co przy nich pisze .... Natalka ? :( :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabym z nim robić wiele więcej rzeczy niż tylko zdjęcia xDD

    OdpowiedzUsuń