czwartek, 7 marca 2013

Newsy

Hej :) Wiem, troszkę mnie nie było, ale to dlatego, że szkoła, byłam chora, no i troszkę z lenistwa ale obiecuję poprawę, więc w tym ostatnim komentarzy pod ostatnim imaginem nie jest potrzebne takie oburzenie :) Spokojnie :P

Wczoraj Conor zaczął trasę koncertową z Ne-Yo :) Podobno odliczał minuty do pierwszego wejścia na scene.


Conor gotujący w Yum Yum Thai Restaurant 


Conor na czerwonym dywanie podczas British Academy Games Awards
Mam więcej zdjęć z tej gali, ale coś się zacięło i nie idzie ich dodać :(

Wręczając nagrodę. :)
i gify z gali:








Ktoś poprosił mnie żebym dodała linka do nowego bloga o Conorze: KLIK wchodźcie, czytajcie i komentujcie :)

No i jeżeli chcecie imagina to piszcie o czym, bo ja nie mam już pomysłów :)



5 komentarzy:

  1. I ♥ Love Con Con8 marca 2013 14:25

    Np: Że Conor jest Twoim przyjacielem ale na szkolnej wycieczce w wakacje trwającej przez 1 miesiąc wszystko się zmienia . :( Ja sama juz nie wiem . Dzięki za polecenia bloga i o to , że ktos chciałą żebyś go poleciła

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, mi jest naprawdę potrzebne zamieszkanie Conora. Czy on mieszka w Londynie gdy nie koncertuje itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ♥ Love Con Con8 marca 2013 17:59

      Sądzę , że jak nie koncertuje to spędza czas w swoim rodzinnym domu . No wiesz , żeby ta WIĘŹ pozostała :p :D. A może nawet w Londynie gdzieś w hotelu ;) . Dokładnego adresu raczej nikt ci nie da nawet On :D he he ale jak wyślesz list .... to będzie musiał raczej odpisać chyba , że nie troszczy się o fanów i po prostu zachowa się jak cham ( sorki ale czasem nawet selena się tak zachowuje . Bez urazu :p to taki przykład) :p

      Usuń
  3. DZIEWCZYNY!!! Biegiem do sklepu po nowy TWIST. Jest tam plakat Conor'a. Ja już mam :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. I ♥ Love Con Con9 marca 2013 11:34

    Na moim blogu ( mini blogu ) dodałam dalsza część imagina zobaczcie prosze :( będę sie usmiachać jak głupia do CoNORA http://gromani.pinger.pl zaglądajcie :p

    OdpowiedzUsuń