piątek, 24 maja 2013

HEEEEEEJ/ Newsy

Cześć. Przepraszam, że nic nie dodawałam, ale byłam w szpitalu i dopiero dziś wyszłam... Jak wróciłam do domu to pierwsze co to weszłam tu no i był tylko 1 hejt :) Dziękuje że tak mało :D I to nie jest tak że mi na blogu nie zależy.. poświęcam mu każdą swoją wolną chwile.. I  taaaak za wami tęskniłam :D Ale napisałam 2 chyba dość dobre imaginy z nudów.. Nie miałam tam dostępu internetu no i nic nie wiem o Conorze więc wybaczcie..  Wieczorem myślę że udam mi się przepisać całego imagina co go w szpitalu pisałam :) Jutro też coś dodam i w niedziele, a w tygodniu będę troszkę rzadziej, bo muszę nadrobić tematy z całego tygodnia i muszę całoroczne sprawdziany pozaliczać które były w tym tygodniu.. -,- ale dam jakoś radę połączyć to z blogiem, znaczy postaram się.:) Trzymajcie kciuki żeby to wypaliło.;)
No i w tym szpitalu nikt nie znał Conora! Ale dzięki mnie to się zmieniło :) Nawet z lekarką gadałam o tym blogu i o Conorze, też go nie znała ale obiecała że zobaczy kto to :D
To co wybaczycie mi moją nieobecność co nie?

                                                              ***

No i macie troszkę newsów co je dopiero znalazłam.. Troszkę stare ale trzeba ponadrabiać straty, do niektórych fotek nie będzie podpisu bo niestety nie wiem z kiedy to..

Jeju... Conor był w Madrycie.. Mój wujek mieszka w Madrycie... Gdyby nie ten głupi szpital to bym o tym wiedziała i wujek może załatwiłby mi jego autograf.. No ale ja nigdy nie mam szczęścia.. -,-
A więc zdjęcia z Madrytu :) Z tego co wiem Conor był jeszcze wcześniej w Barcelonie chyba =)
A i jeszcze kilka filmików <nie dodam ich tu bo coś się w tej chwili zacięło..>
Filmik 1. Z M&G z Hiszpanii. Conor tańczy z fanką. KLIK
Filmik 2. Beatbox w wykonaniu Conora KLIK
Filmik 3. Kolejne z M&G. Conor dostaje prezent od fanki i próbuje czytać po hiszpańsku KLIK
Filmik 4. Conor z flagą Hiszpanii KLIK


No to jak już wspominałam o Bacelonie to macie tu filmik: KLIK

                                                               by: Natalia
PS: A z Gabi pogadam czemu nic nie dodawała jak tylko wejdzie na gg :)

2 komentarze:

  1. Oczywiście że ci wybaczamy twoją nieobecność. Była to sprawa bardzo wyjątkowa. Zdrowie ważniejsze :) życzę powodzenia w nadrabianiu zaległości. Na pewno dasz radę. My Mayniacs wierzymy w ciebie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ... biedactwo Ty nasz kochane :** ... Trzymaj się i powolutku wszystko nadrabiaj w Swoim tempie :)

    OdpowiedzUsuń