sobota, 7 grudnia 2013

WAŻNE


Hey ogromnie was przepraszam że, nie dodawałam nic ostatnimi czasy na bloga ale nie zawsze mam na to czas. Druga cześć mojego poprzedniego imagina na 100% pojawi się jutro. Ale dzisiaj chciałabym wam zadać kluczowe pytanie.
1 Czytałam ostatnio dużo opowiadań i pomyślałam że, na tym blogu też by się coś takiego przydało. I chciałam się was zapytać czy chcielibyście coś takiego. Dlatego piszcie w komentarzach czy ten pomysł wam się podoba czy nie.
2 Ostatnio przeczytałam komentarz dziewczyny która podpisała się Pola. Podrzuciła mi pomysł żeby zrobić rozpiskę kiedy będą dodawane imaginy. Nad tym muszę troszeczkę pomyśleć ale obiecuję że się tym zajmę.
3 To tyle.

Wesołych Świąt
Nina

5 komentarzy:

  1. Ooo jak fajnie, że w ogólne wzięłaś pod uwagę mój komentarz :D Czuję się zaszczycona :D haha no i polecam się na przyszłość ~Pola

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie wyszło to dodawanie na 100% ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest największy minus tego bloga - posty są dodawane z opóźnieniem ;c. Ogólnie jest spoko, tylko że dalsza część miała być dodana trzy dni temu...

    OdpowiedzUsuń
  4. to jasne że chcemy

    OdpowiedzUsuń