poniedziałek, 30 grudnia 2013

Takie tam.. xD

Miałam to dodać wczoraj, ale miałam małe kłopoty z laptopem :(

Tłumaczenie :D
1. Właśnie widziałem Ann Haynes w Milford... nie mogę w to uwierzyć...
2. ":Nienawidzę być w klubie, słuchać gównianej muzyki marzę o tym by że to ja mógłbym Dj -ować i przyłączyć się" i wtedy Con : " Czuję to samo kiedy ty dj -ujesz " (dziękuje Anonimkowi który mi to przetłumaczył :D )
3. Chcę tylko powiedzieć, że jesteś moja Jesteś moja,
F * ck, co usłyszałaś, że jesteś moja Jesteś moja,
4.Powrót do przeszłej soboty?... F * CK OFF jak obraz w porządku http://instagram.com/p/ierSNcD-1L/
5. Właśnie mi się przytrafiło ... to było straszne.

Teraz trochę starsze xD
Tł: Przepraszam, że nie tweetowałem dużo! Mam piękny czas relaksu z @ VictoriaTansey ... nie wiesz gdzie jesteśmy, ale jest tu dużo owiec.

A tak wgl to Conor ma już ponad 1,681 miliona obserwujących ^^

Hm... Co by tu jeszcze dodać...
Anth dodał nowy cover na yt xD
Nie wiem jak wam, ale mi się podoba jego wersja ^ ^

A co u Jack'a? Macie kilka zdjęć :D
OMG... Jack...
__________________________________________

A w ogóle to jakie macie plany na sylwka? Ja niestety będę siedzieć w domu i oglądać polsat... A jakieś postanowienia noworoczne macie? Jak tak to się nimi podzielcie ^ ^

8 komentarzy:

  1. Ten tweet, z którym miałaś problem to będzie coś takiego : " Nienawidzę być w klubie, słuchać gównianej muzyki marzę o tym by że to ja mógłbym Dj -ować i przyłączyć się" i wtedy Con : " Czuję to samo kiedy ty dj -ujesz " :) Oczywiście mniej więcej. Nic nie tłumaczy się dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędzam w domu i tylko idę na pokaz fajerwerków potem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie jestem sama ^.^

      Usuń
    2. piąteczka, i ja też czasami źle tłumaczę te tweet

      Usuń
    3. kolejna piąteczka :D haha a tak wgl to SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :D

      Usuń
    4. Dziękuje, Szczęśliwego Nowego Roku :D <3

      Usuń
  3. Hahah nie ma za co :* Anonimek poleca się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń