wtorek, 17 września 2013

...

Hej.
Czemu wy się tak kłócicie? Jesteście Mayniacs i powinniście <a przynajmniej ja tak uważam> wspierać Conora mimo wszystko. No i jesteście wszyscy z jednego fandomu, jak siostry... Przykro jest czytać tą waszą kłótnie pod ostatnim postem... Miałam nie komentować tej kłótni, ale nie mogę patrzyć jak nasz fandom się powoli rozpada. Ja i dziewczyny piszemy tego bloga dla was, żebyście mogły poczytać o waszym idolu, a nie po to, żebyście się tu kłócili jeszcze o Riri czy One Direction. Też lubię Riri i 1D, ale oni jak i Conor mają swoje własne życie i sami mogą o nim decydować, to jest od nas niezależne, czy będziemy się kłócić czy nie to i tak nic nie zmienimy. Ale to tylko moje skromne zdanie, nie wiem, może trochę przesadzam czy coś, ale myślę, że znajdzie się też kilka osób które będę mnie popierać i to tyle.KONIEC.
PS:A wracając do R U Crazy to mi się podoba i to bardzo :)

5 komentarzy:

  1. Ja uważam , że każdy ma swoje zdanie na temat nowej piosenki Cona i nie powinno się jej krytykować ... Jeśli ma być z tego kłótnia to lepiej się nie udzielać :D To tyle :D I jak to powiedział mój kolega z klasy ( trochę zboczony ) - " Nie Kutta Się ! "
    Koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz racje :) trochę mnie poniosło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem czemu się kłóciły. Ja Conor'a akceptuje takim jakim on jest. R U Crazy mi się bardzo podoba. Nie mam nic przeciwko temu żeby ktoś miał swoje zdanie. Kocham was Mayniacs :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram cię w 10000% siostro! <3 :D

      Usuń
  4. Boze wzruszyłam sie tymi slowami kocham cie masz calkowita racje :**/N

    OdpowiedzUsuń