wtorek, 17 września 2013

R U Crazy - Behind The Scenes

16 komentarzy:

  1. Piosenka jest strasznie chamska , nie spodziewałam się tego . Nawet jeśli Conor jej nie pisał , to i tak skoro ma dziewczynę , którą bardzoo kocha nie powinien nawet czytać ,a co dopiero spiewać takiej piosenki ! Stał się po prostu maszyną do zarabiania ! Kiedyś byąłm jego fanką , a teraz brzydze się jego ... może nie którym podoba się ta piosenka , ale chyba oni nie czytali tłumaczenia ! Conor jest Chamem i Maszyną , teraz robi to tylko dla kasy , a kiedyś był cudowny , uroczy i robił to co kocha i wtedy To wychodziło my najlepiej ! Nie wiem co jego fani widzą w tej piosence :( :'( Jest mi cholernie przykro bo zamiast mądrzeć Con głupieje .... Dla mnie nie istnieje TEN nowy Conor Maynard , TYLKO STARY , UROCZY , MĄDRY,ZABAWNY I ZAWSZE UŚMIECHNIĘTY CHŁOPAK .

    P.S. Zamiast człowieka w tej piosence widzę maszynę do zarabiania KASY ,A W OCZACH ZAMIAST MIŁOŚCI , UCZUĆ I RADOŚCI ZAMIESZKAŁA ŻĄDZA SŁAWY I Hajsu ... bo jak inaczej to ująć :( .... Zmienił się ... ale oby nie było gorzej .... Bo możliwe , że normalni fani , w krótce się opamiętają i coś z tym zrobią ..... Amen .


    Ku czci starego Conora Maynarda ♥ :"(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak śmiesz nazywać się jego fanką... Prawdziwi Mayniaks będą z Conor'em zawsze i nie ważne jakie ma teksty. Ja też sadze ze piosenka jest chamska i nie powinien jej śpiewać, ale fanka bede zawsze. Nie pi....l głupot ze kiedyś nie chodziło mu o kasę bo w show biznesie ZAWSZE chodzi o kase pogudź się z tym. A co wolałabys żeby po nagraniu pierwszej płyty zniknął na zawsze albo wylądował na odwyku ?! Ja jako PRAWDZIWA maynak wieże ze następne będą lepsze.


      P. S. Vegas Girl i Another One też mają chamskie teksty...

      Conor Maynard jest najlepszy i nic tego nie zmieni

      Usuń
    2. Chyba mnie źle zrozumiałaś ... w tym moim komie ( w którym się rospisałam) chodzi mi o to ( i tylko o to :)) , że wolę starego Conora ... i nadal jestem jego fanką .. ale tego starego Conora :) To prawda tamte piosenki tez maja chamskie teksty , no ale prosze Cię ... to już szczyt wszystkiego .. A poza tym nie powinnaś mnie obrażać ... Ja też jestem Maynaic ale tylko i wyłącznie tego PRAWDZIWEGO CONORA A MAyNIAS NIE POWINNI SIĘ OBRAŻAĆ .. Mi zrobiło się przykro .. za te twoje słowa ... poza tym wiem , że tu chodzi o kasę .. dlatego nie chce być sławna bo ta sława miesza w głowie .. i Mam to ( sory za wyraenie 0 w nosku* takie tanie teksty o Maynias i jak to jest być Maynias ...Ja go lubię , może nie tak jak dawniej ale nadal go wielbię ... tylko mówię , że przez tą " piosenkę " ( inaczej to wyzywanie płci przeciwnej płci do niego ) wiec , chyba jeśli lubię go na 90% to już nie jestem Maynias*!* (Chyba ?) POZA TYM nadal Go szanuję i uwielbiam , ale t piosenka jest bardzo chamska i pokazała jak bardzo Conor się zmienił ... Ty tak pewnie nie uważasz bo masz mnie teraz w d**ie ale ja mam to w nosku :) ... jako fanka starego Conora nadal życze mu szczęścia w karieże i oby nie pisał takich tak zwanych przez innych ""PIOSENEK"" i oby jego kolejne prawdziwe piosenki były jedyne w swoim rodzaju i pełne miłości , szczerosci , ciężkiej pracy i dumy , że powstała .. bo za tą "Piosenkę " nie powinien być dumny .. powinien sie wstydzić :(


      Jest mi przykro ,że On tak bardzo sie zmienił i mam nadzieję , że nie zaczniecie mnie wyzywac od S**K , K***W I DZIW*K :( . Mnie to bardzo boli i jestem człowiekiem i też Mam Uczucia nawet jeśli mnie macie w d**ie !

      Dla przykaładu dam Riri .... czytacie Brawo* i Twista ? Czytacie o niej ... i o tym co zrobiła z nią sława ? Chce mi się płakać , i nie chcę aby Conor równiez tak zakańczał karierę i umarł z powodu narkotyków , papierosów i innych używek .. bo Riri długo już nie pozje jeśli nie przestanie ....
      I wasze ulubione One Direction .. Harry jest tak pewny siebie , że chce odejsć z 1D ...przynajmniej wszystko na to wskazuje .... a przez co ? Przez pewnosc siebie i sławę Harrego moze rozpaść sie One Directin , które tez ulubię .... wszystcy sie zminiają ... nie tylko słwni le też tacy zwykli ludzie jak ja .. w mojej rodzinie nie jest dobrze , a przyszły rozpad 1D i koniec kariery Riri oraz ta ogromna zmian Cona .. tylko mnie dobija ..


      Dziękuje ...



      P.S. Mogłabyś mnie przeprosic , lecz jesli uważasz , że nie masz za co .. to tyle .. jesteś jaka jesteś :) .... Dziękuje :)

      Usuń
    3. NIGDY WIĘCEJ NIE PRÓBUJ KRYTYKOWAĆ RIHANNY BO G...O O NIEJ WIESZ FAKT PRZESADZA ALE JESLI TACY JAK BĘDĄ JA BEZ PRZERWY KRYTYKOWAĆ TO NIGDY NIE WYJDZIE Z TEGO BAGNA. WIĘC NIGDY NIE PRÓBUJ JEJ KRYTYKOWAĆ


      Harry Styles głupi nie jest z zespołu nie odejdzie bo to się mu nie opłaca...

      Pod wcześniejszymi wpisami są moje komentarze i wiedz ze też wole starego ConCon'a. A czy ty właściwie widziałaś R U Crazy Behind the scenes radze się zapoznać
      P. S. Conor jest wielkim fanem Drake'a a Drake ma z........e chamskie teksty a każdy fan inspiruje się swoim idolem...

      G...O O MNIE WIESZ WIĘC SIĘ NIE WYPOWIADAJ I NIE MAM CIE ZA CO PRZEPRASZAĆ BO CIĘ NIE OBRAZIŁAM...

      Usuń
    4. Chyba ty gówno wiesz .. taka mądra przez net .. ciekawe jak na prawdę wygladasz !

      Usuń
    5. Każdy ma prawo do własnego zdania .. ty masz swoje a Klara ma swoje i dajcie sb z tym spokuj przeproscie sie i koniec !!

      Usuń
    6. Macie problem .. koniec tego ..

      Usuń
    7. Fajnie, fajnie tylko ja pisze z konta Google a nie z anonima :) więc nie krytykuj mnie anonimie a my przestańmy się kłócić bo to dziecinne...

      Usuń
    8. Masz racje Olu :) Popieram .. :) Nie kłóćmy się !

      Usuń
  2. Co wy macie z tą piosenką. Maja ♥ jeżeli nie podoba ci się ta piosenka to po co jej słychsz. przecież oto chodzi w Show Biznesie pogudż się z tym. Twój komętaż to dowód na to że tak naprawdę nie jesteś Mayniac. Fani oczywiscie prawdziwi fani powinni go kochac bez względu na to jakie pisze piosenki.

    JA osobiście uwielbiam tą piosenkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyrażam swoje zdanie :) Chyba mam to tego prawo .. a poza tym nie nazywam sie Maja♥ tylko Klara .. jestem na kompie Mai ... tej prawdziwej .. wiec jakby co to jeśli zobaczycie jakiś komentarz ... pozytywny to nie wyzywajcie Mai ( tej prawdziwej) :) . To tyle



      Klara ♥ ( wczesniej na koncie Maja♥)

      Usuń
    2. Klara Maja czy jak inaczej tam się wabisz Nina Fornal ma racje pogoda się z tym słonko. Jesteś na straconej pozycji i nie jesteś juz Mayniak, mała strata

      Usuń
  3. Boższe Jakie zamieszanie :o Dajcie spokój Conor jest świetny i tyle i nie obrażajcie sie Fani Cona są :D ;3rodziną!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kłóćcie się. Ważne jest to że Conor nagrywa dalej piosenki, i za rok wyda nowy album. Nie wiadomo czy chodzi z Victorią krążą plotki że się rozstał bo się ciągle kłócili. Może i piosenka Conor'a jest chamska, ale jest o wiele więcej chamskich piosenek. On dalej jest tym naszym starym i wesołym ConCon'em. Ja jestem jego fanką i akceptuję go takim jakim jest. Piosenka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Wasze komentarze są bardzo ciekawe :d
    Ja szczerze, na początku miałam też takie odczucia jak Wy, że Conor się zmienił i robi to tylko dla kasy (cały mój komentarz jest gdzieś tam pod postem do R U Crazy)
    Teraz widzę, że jest wręcz odwrotnie. Contrast jest nagrany z sercem, ale Conor nie wkładał tam tego, co on słucha.
    W najnowszej piosence dokładnie słychać, że lubi Hip-Hop, R&B i tak jakby zachacza to trochę o elektroniczne brzmienia. Chciał chłopak spróbować czegoś nowego i życzę mu jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg jakie komentarze. Mnie tez nie podobaja sie slowa tej piosenki, po jak leci to wciaz slysze te slowa. Ale lubie conora za jego charakter a nie za muzyke ktora tworzy/N

    OdpowiedzUsuń