wtorek, 10 września 2013

ROK NA BLOGU :)

Heeeej kochani :D

Dziś mija rok od kąt zaczęłam pisać na blogu :)) 
I tak mnie wzięło na wspominanie, więc wam opowiem jak polubiłam Conora i jak znalazłam się tu na blogu ^-^

A więc rok temu, chyba w lipcu byłam na wakacjach. I tam było strasznie nuuuudno, więc położyłam się i włączyłam sobie vive. Paczę a tu jakaś piosenka, która mi się strasznie spodobała <później okazało się, że to Vegas Gir>. No i później, co nie włączyłam sobie vivy, 4fun'a czy jakiegoś innego programu muzycznego tam Conor. I później jeszcze Can't say no, ta piosenka mi się spodobała najbardziej, ale rzadko leciała...:(
A tam nie było internetu :( a byłam tam całe 2 tygodnie :) i nie mogłam sprawdzić kim jest ten Conor Maynard. No i żyłam w takiej niepewności, aż wróciłam do domku. Szybko na laptopa, wpisałam Conor Maynard, no i zaczęłam słuchać jego coverów i szukać o nim informacji. No i zakochałam się w jego głosie *.*
No, ale nie mogłam znaleźć o nim żadnego bloga...:( Więc coś mnie tknęło, że założę bloga! No i założyłam, już nie pamiętam jak on się nazywał... to było tak dawno... Ale później znalazłam tego bloga, napisałam do dziewczyn, czy mogłabym pisać z nimi, bo samej trudno prowadzić bloga, no i...zgodziły się! 
Nie myślałam, że będę tu pisać aż tak długo i że ten blog osiągnie to co osiągnął:
-ponad 63000 wyświetleń,
-324 postów,
-772 komentarze...
Bardzo wam dziękuje za to wszystko Mayniacs! I mam nadzieję że będzie tego jeszcze więcej! 
Dziękuje wam i dziewczynom, które mi pomagają prowadzić naszego bloga.
Tak szczerze to często miałam już dość tego bloga, bo to zawiera duuuuuuuuuuuużo czasu i zawsze to jakieś dodatkowe obowiązki, najtrudniej jest w roku szkolnym, dużo nauki, prac domowych no i trzeba jeszcze tu coś dodać. Prowadzenie bloga wcale nie jest łatwe...Ale cieszę się, że nie poddałam się :D  No, ale teraz szkoła i pewnie będziemy coraz rzadziej dodawać tu coś, ale będziemy starać się jakoś podzielić obowiązki :P

Mam nadzieję, że mnie trochę lubicie, bo ja was kocham i kocham czytać wasze komentarze!!! :)))
A to w ramach podziękowań :D Sama zrobiłam :))
A wy jak 'poznaliście' Conora? Opowiadajcie, chętnie poczytam :D
___________________________________
Ps.: Imagin dodam jutro, bo jest nie dopisany, a dziś mam dużo lekcji.
Ps2.: Nie wiem jak to się stało, że dziewczyny nie dodały nic w weekend, może im coś wypadło. No i przepraszam za nie ^_^

7 komentarzy:

  1. Byłam w drugiej klasie gimnazjum i przeglądałam sobie BRAVO a tam w rubryce ,,nowa twarz" Conor Maynard. Pisali o tym że został odkryty na yt itd. Nie sprawdziłam go wtedy ale notkę zachowałam :)mam ją do dzisiaj<3 Potem oglądam sobie vive i leci ,,Vegas Girl" oglądam słucham tekstu i myślę what the shit?! Minęło trochę czasu i na vivie puścili ,,Turn Around" zakochałam się <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 zaczęłam googlować Conor'a i słuchałam jego coverów. Mój ulubiony to "Just the way you are". Gdy wyszła płyta ściągnęłam ją:) a potem natrafiłam na tego bloga, podpisywałam się na ani imię jako EkIeRa. Jestem jego wielką fanką najbardziej kocham jego głos. Wg mnie ,,Turn around" i ,,Just in case" to jego najlepsze piosenki<3<3<3<3<3<3<3 Na fb mam zalajkowane kilka stron o naszym idolu.

    OdpowiedzUsuń
  2. To było jakoś tak w lutym. Włączyłam sobie MTV i tam leciało akurat Vegas Girl. Bardzo mis się spodobało, więc jak to ja w kółko słuchałam tej piosenki. Potem postanowiłam troche o nim poczytac. Pościągałam wszystkie jego piosenki i covery, wszystko przesłuchałam i zakochałam się w tym jego cudownym głosie. :***
    KONIEC ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz Conor'a usłyszałam na jakimś kanale muzycznym. Wtedy leciała piosenka ,,Can't Say No''. Później trochę o nim poczytałam. Uwielbiam covery i piosenki Conor'a. Fanką Conora jestem od lipca tamtego roku. My Ciebie też bardzo lubimy ;*:D ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zakochałam się w Conorze jak jeszcze nie był sławny. Słuchałam jego coverów non stop. Jego głos sprawiał że czułam się wspaniale. Po długim czasie oglądając 4fun tv usłyszałam can't say no. Byłam w szoku! Nie mogłam uwierzyć że to ten Conor Maynard z YouTube. Później nowe piosenki no I tak to dalej szło :P. Także więc Mayniac jestem bardzo długo :D
    Ps. Oczywiście że my Cię też kochamy <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie się zaczęła twoja historia !! kocham cię/N

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem,że długo tu nic nie było dodawane, ale podzielę się swoją historią poznania Conora. Fanką Conora jestem już miesiąc. Poznałam go przez usłysznie mashupu z Ollym do piosenki U2 Justina Biebiera. Spodobało mi się to bardzo, ale poza słuchaniem tej piosenki nie robiłam nic, by w jakiś sposób zbliżyć się do naszego Conora. Dopiero tydzień później w sobotę czyli 17 listopada postanowiłam sobie pościągać piosenki. Okej zaczęłam to robić, aż w pewnej chwili znowu natknęłam się na Conora, lecz tym razem postanowiłam, że posłucham sobie jego jakieś piosenki. I tak właśnie natknęłam się na Are U Crazy. Bardzo mi się spodobała. Później cały czas ją słuchałam. Na drugi dzień usłyszałam Vegas Girl i Animal i mi też się spodobały. I tak zaczęłam się wkręcać, że do tej pory z nim zostałam <3

    OdpowiedzUsuń