czwartek, 29 listopada 2012

Hej :D
Dziś niestety imagina nie napiszę, bo nie mam za dużo czasu ani pomysłu...
Miałam dodać teraz zdjęcia, ale Ola już wszystko dodała... Znalazłam tylko jedno zdjęcie, z podpisem ,,Więc umm, lubię pączki." Ja też lubię. Conor, wyjdź z mnie :D haha ostatnio naprawdę zauważyłam, że on by do mnie pasował :D
Chcieliście link do bloga z imaginami. Więc piszę go Ola, ta która pisze na tym blogu. Tu macie link http://imaginyoconorze1dijb.blogspot.com/

Znalazłam dziś jeszcze to:

Fanka do Zayn'a: Lubisz Conor'a Maynard'a?
Zayn: Nah (nie) ... Bieber lepszy :) Przepraszam muszę pozostać wierny! :)

Chyba Niall zaraził Zayn'a "Bieber Fever" (tlum. gorączka Biebera)

hahaha a co! Oj Zayn, Zayn, ale i tak cię lubie :D

2 komentarze:

  1. Oj kochana, Conor nie tylko do Ciebie by pasował :)
    Jest idealny < 3 I wygląda niezwykle seksownie jedząc pączki ; *** ; DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za link ;).

    OdpowiedzUsuń