środa, 21 listopada 2012

Z Bravo :)

Wszystkiego najlepszego Conor!!!
Witamy nową redaktorkę, Olę! Mam nadzieję, że spodobają wam się jej notatki. Najlepiej powitajcie ją komentarzami :P
Pod ostatnim postem był komentarz od nowej naszej czytelniczki. Zachęcam do czytania i do pisania komentarzy :D
Jeśli chodzi o przetłumaczanie twittów Conor'a, to tym będzie się zajmować Ola :)
Lubicie Ewelinę Lisowską??? Ja jej od wczoraj nie lubię... Chcecie wiedzieć dlaczego? No, a więc wczoraj kupiłam gazetę, bravo, a tam... Ewelina Lisowska mówi co myśli o chłopakach. O Conorze powiedziała: ,,-O nie! Ten koleś w ogóle mi się nie podoba! Po pierwsze jest za młody i wygląda tak dziwnie. Nawet nie wiem, kim on jest, ale w sumie chyba nie chcę tego wiedzieć!(śmiech)"     <bez komentarza>


1 komentarz:

  1. Ewelina Lisowska anie mnie ziębi ani parzy, głupimi tekstami to ona raczej nie zasłynie, a co do Conora cały w nim urok, że jest inny. Nawet nie przypuszczałam, że tak mnie porwie:)jeszcze jakiś czastemu nawet bym nie wiedziała kto to ten cały Conor:) a zaczęło się od przypadkowego obejrzenia Vegas girl na Vivie nawet pamiętam co pomyślałam o matko kolejny Justin??? ale potem zobaczyłam Turn Around i już wpadłam:)musiałam poznać tego wykonawcę i tak doszłam, że od dawna tworzy swoje covery i to całkiem genialne. I tak zostałam Mayniaciem:)
    Przyznam, że te jego covery są zdecydowanie lepsze od oryginalnych, i mogłabym słuchać ich godzinami. A co do wieku, wygląda młodo skro ma dopiero te 20 lat,taka prawda... Jak dla mnie Conor to sama naturalność i tyle, oglądając filmy na YT jak się wygłupia zrywam z niego boki i widzę, że niczego nie udaje, może na zdjęciach czasem jest dziwnie uchwycony i dlatego tak dziwnie wygląda ale patrząc jak śpiewa widzę naturalność:)

    OdpowiedzUsuń