poniedziałek, 26 listopada 2012

Takie tam... :D

Ta notatka będzie o mnie :) opowiem coś o sobie i podam link do fejsa:)

1.No, a więc jestem zwyczajną 13-nastolastką niczym nie różniącą się od innych.
2.Kocham 1D i Conor'a.
3.Miewam zwariowane pomysły, ale na ogół jestem spokojna i nieśmiała.
4.Bardzo lubię pisać, przedewszystkim imaginy
5. W przyszłości chciałabym zostać dziennikarką.
6.Mój facebook KLIK
7.Mój twitter KLIK
8.Moje ask KLIK (pytajcie :)
9.Piszę jeszcze bloga z koleżanką<Martyną> KLIK wchodźcie i komentujcie
10. Dałabym wam swoje zdjęcie ale jeszcze się przestraszycie hahaha
11. Moje gg 39535358 :) piszcie
12.chodzę do 1 gimnazjum
13.kiedyś nosiłam okulary, ale teraz już nie noszę xD
Więcej nwm co pisać... Jak coś chcecie wiedzieć to pytajcie na ask lub na gg lub na fejsie

Przejdźmy do Conor'a :D

Jedyne zdjęcie z urodzin Conor'a :)
Wiecie, że na początku fani Conora mieli się nazywać Kondoms!?!?lol  hahaha konam
Do jutra i do imagina :)

2 komentarze:

  1. ahahahahahahhaha Kondoms... XD. Wysłałam Ci zaproszenie na fb ;3.
    ~Julia Mayniac <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. kondoms hehehehehehehehehe xDhehehehehehehehe

    OdpowiedzUsuń