poniedziałek, 24 czerwca 2013

Takie tam :P

Heeeej.
U was też tak gorąco? Aż się nie chce nic robić.. Jutro nie idę do szkoły więc spróbuje dokończyć pisać imagina, którego zaczęłam pisać 2 dni temu i nie mogę skończyć..

Taki tam filmik: KLIK
Conor prosi, żeby w komentarzach pod ten filmikiem pisać:
1.Swoje imię.
2.Skąd pochodzisz.
3.Z kim chcesz się podzielić colą i dlaczego.
Dalej w opisie pisze coś o koncercie na żywo, który miałby się odbyć jutro o 19-19.20<czasu polskiego> i wszyscy będą to można oglądać na yt na żywo, ale z tego co ja zrozumiałam to udział w tych dedykacjach będą mogli brać tylko ludzie z Francji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii...
To jak Maynacs będziecie oglądać??
Tu o tym pisze: KLIK
Conor pisał już o tym wcześniej, ale zapomniałam hasła na tt i tak wyszło, że zauważyłam to dopiero dziś.

Dziś mija już rok od premiery Vegas Girl

A i tak przy okazji to moglibyście popytać na asku, bo mi się nudzi :D nie musi być koniecznie o Conorze, pytajcie o co chcecie KLIK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz