środa, 5 czerwca 2013

Takie tam :)

Heeeej :) Wiecie co? Mam mały problem. Wena mnie opuściła i myślę nad nowym imaginem już od niedzieli i nic nie mogę wymyślić haha macie jakieś propozycje? bo bym coś napisała ale no po prostu nie wiem o czym, a jak już coś wymyślę to mi się kończą pomysły co może być dalej, np: wymyśliłam, że jest taka dziewczyna, której rodzice nie akceptują jej związku z Conorem, ale nie mam pojęcia co dalej. Czekam na wasze pomysły mayniac, wiem że potraficie coś fajnego wymyślić :)

4 komentarze:

  1. napisz coś o jakies dziewczynie ktora przez zle towarzystwo popadla w nałgo i sie puszczala a potem poznala conora i sie zmienila

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam napisze połączenie harrego stylesa i conora. blagammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm i dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Conor z dziewica !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz coś o szkole :D

    OdpowiedzUsuń