czwartek, 29 maja 2014

...

Heeej :) Przepraszam, że jest tu ostatnio tak pusto :( ale szkoła, poprawianie ocen na lepsze, ostatnie sprawdziany, jednym słowem dużo tego, ale to nie będę tym usprawiedliwiać mojego lenistwa. Pomiędzy odrabianiem lekcji i nauką, chcę trochę odpocząć, popisać z ludźmi na fb i jakoś nie mogę się zabrać do tego pisania, mimo wielu prób.:( Mam nadzieję, że to zrozumiecie :D Ale pomyślmy, że <przynajmniej u mnie> już 11 czerwca wystawiają oceny, więc jeszcze trochę więcej niż tydzień nauki, a potem totalny luzik i tak dużo wolnego czasu. Myślę, że wtedy przejdzie mi już te lenistwo choć trochę i znów posty będą się tu pojawiać regularnie, tak jak to sobie obiecałam jakiś czas temu.
A wy jak stoicie z ocenami? Dużo macie poprawek? Ktoś z was będzie miał pasek? Ja mam taki zamiar, ale ciekawe czy się uda. Trzymam za was kciuki, powodzenia! :3
PS.: Łapcie nowe zdjęcie Conora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz