piątek, 2 maja 2014

Cover - tekst, tłumaczenie

 Tekst :

My face above the water
My feet can't touch the ground, touch the ground,
And it feels like I can see the sands on the horizon
Everytime you are not around
I'm slowly drifting away, drifting away
Wave after wave
Wave after wave
I'm slowly drifting, drifting away
And it feels like I'm drowning
Pulling against the stream
Pulling against the ..
away, drifting away
Wave after wave
Wave after wave
I'm slowly drifting.
Baby let me put your panties to the side
I'mma make you feel alright
‘Cause I'mma give you what you need, yeah
Mami you remind me of something
But I don’t know what it is
you remind me of something
Girl you gotta show me
You remind me of something
 I don’t know what it is right now
You remind me of something
Girl you gotta
Taking me higher than I’ve ever been before
I’m holding it back, just wanna shout out “give me more”

You’re just a hideaway, you’re just a feeling
You let my heart escape, beyond the meaning
away, drifting away.
I'm slowly drifting, drifting away
And it feels like I'm drowning
Pulling against the stream
Pulling against the...

Tłumaczenie:


Moja twarz ponad woda
Moje stopy nie mogą dotknąć ziemi, dotknąć ziemi
czuje jakbym widział piasek na horyzoncie
Za każdym razem, gdy nie ma Ciebie w pobliżu
Powoli odpływam, odpływam
Fala za falą
Fala za falą
Powoli odpływam, odpływam
Czuję jakbym właśnie tonął
Ciągnięty pod prąd
Ciągnięty pod..
odpływam, odpływam
Fala za falą
Fala za falą
Powoli odpływam.
Kochanie pozwól mi odłożyć twoje majtki na bok
Będziesz czuć się dobrze
Bo dam ci to czego potrzebujesz
Mamusiu ty przypominasz mi o czymś
Ale ja nie wiem co to jest
Bo przypominasz mi o czymś
Dziewczyno, musisz mi pokazać
Przypominasz mi o czymś
Ale ja nie wiem co to jest, teraz
Przypominasz mi o czymś
Dziewczyno, musisz...
Bierzesz mnie wyżej niż kiedykolwiek wcześniej
Trzymam się to z powrotem,po prostu chce krzyczeć "daj mi więcej"

Jesteś tylko schronieniem,jesteś tylko uczuciem
Pozwól mojemu sercu uciec,poza zrozumieniem
 odpływam, odpływam
Powoli odpływam, odpływam
Czuję jakbym właśnie tonął
Ciągnięty pod prąd
Ciągnięty pod..


Tłumaczenie jako całość nie ma sensu, ponieważ Conor złączył 3 piosenki w jedną :)
Gdybyście mieli jakieś pytania, prośby, albo coś by się nie zgadzało - piszcie.

4 komentarze:

  1. Dziękuję ~Nikola ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy będą imaginy dla 2 i 3 miejsca w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów zapomniałam przepraszam... Po majówce się postaram :D

      Usuń