wtorek, 20 maja 2014

David Beckham’s H&M Swimwear

Heeej :) Ja znowu chora :( I mimo, że dziś nie poszłam do szkoły nie dałam rady niczego napisać :< Mam dla was za to zdjęcia z 14 maja 2014 roku :D Było to coś związane z nową kolekcją Davida Beckham'a w H&M, jednak nie zagłębiałam się w to jakoś bardziej, bo muszę się uczyć na jutro do szkoły :P

Tutaj Conor, Niall i Liam z One Direction oraz Nick Grimshaw
Tu również z Niallem :)
A tu z Niallem i Nickiem :P
No to tyle udało się znaleźć :) A co do imaginu to pierwszy będzie ten z portalem randkowym < tak jak ktoś chciał ^_^ > ale nie wiem kiedy pojawi się pierwsza część, bo jeszcze niczego nie napisałam, a wszystkim nauczycielom na raz zachciało robić się ze wszystkiego kartkówki i sprawdziany :( Paaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz