niedziela, 11 maja 2014

Tłumaczenie wywiadu + pożegnanie :(

Heej :) Przetłumaczyłam fragment wywiadu, który podesłała mi Natalia i myślę, że w niedługim czasie i ona go doda tutaj.

Patrząc wstecz na 2013 r., wydaje się, że miałeś dość pracowity rok. Jakie były momenty wyróżniające się dla ciebie ?

Jest tego sporo, myślę, że jedną z najfajniejszych rzeczy jest prawdopodobnie wiele festiwali, w których brałem udział. Otworzyłem się na głównej scenie na Wireless, która była niesamowita i to był dzień, w którym Justin Timberlake był gwiazdą wieczoru. Pomyślałem, że muszę tam iść obejrzeć jednego z moich idoli na scenie.  Kiedy pomyślałem o tym drugi raz, zacząłem rozważać czy powinienem poczekać aż skończę czekać za perkusją, wyskoczyć i zapytać się go  " Czy chciałbyś ze mną pracować?". Prawdopodobnie byłbym wtedy wytargany przez ochronę przed wszystkimi ! Wyszedłem po koncercie i to było niesamowite.
V festiwal był również niesamowity. Myślę, że atmosfera na festiwalu jest zawsze zabawna : wchodzisz na scenę i mogą to oglądać wszyscy inni. 

Teraz możesz tworzyć muzykę na wiele lat ; myślisz, że odnalazłeś siebie w tej branży i znalazłeś " swój dźwięk" ?

Myślę, że tak. Lubię próbować mnóstwa różnych rzeczy i nie powiedziałbym, że mam już swój specyficzny dźwięk ; Moim zdaniem należy najpierw spróbować różnych rzeczy i zobaczyć w czym tak naprawdę czuję się komfortowo. Pierwszy album był dla mnie dość wszechstronny. Poszło szybko i optymistycznie - zaczynając od dancy kończąc na balladach. Myślę, że nie jestem w dobrym miejscu by mieć "swój dźwięk". Pewnego dnia w studiu będę jak " napiszmy optymistyczne piosenki" a następnego " napiszmy balladę". Gdybym miał jeden dźwięk czułbym się zbyt ograniczony. Chciałbym próbować różnych rzeczy i wziąć rady od innych ludzi.

Czy nadal cieszysz się z tworzenia coverów na YouTube ?

To mój bardzo osobisty zbiór fanów. To miejsce, gdzie zacząłem. Prawie zacząłem swoją karierę. Większość artystów najpierw podpisało umowę, a następnie wypuścili swoją piosenkę do radia a dopiero później mieli fanów, a ja miałem ich zanim to wszystko miało miejsce. Na YouTube miałem swoich małych fanów, a następnie zabrali mnie do następnego poziomu gdzie ludzie szli " Kim jest ten dzieciak w tymi wszystkimi wyświetleniami na YouTube i followersami na twitterze? "Potem przyszła wytwórnia. Lubię wracać do tworzenia coverów na YouTube, ponieważ jest tam mój osobisty zbiór fanów.

To jest to co zdążyłam przetłumaczyć przed burzą sprawdzianów, którą nauczyciele nam załatwili -,-
Mam nadzieję, że Natalia poradzi sobie z resztą, ponieważ mi niestety brakuje czasu.


A teraz to pożegnanie... Chciałabym Wam podziękować za wszystkie miłe komentarze pod moimi postami. Wiem, że nie byłam długo na blogu, ale bardzo cieszę się, że w ogóle zdecydowałam się spróbować, bo nie żałuję! Wszyscy jesteście niesamowici i pewnie będę tęskniła za tą atmosferą. Rezygnuję, ponieważ jestem na etapie wybierania szkoły średniej co sprawia, że jestem strasznie zestresowana, a do tego doszły też moje osobiste problemy. Rezygnuję przynajmniej na jakiś czas, może jeszcze kiedyś do Was wrócę! Chcę też przeprosić Natalię i mam nadzieję, że sobie poradzisz. Co ja mówię.. na pewno sobie poradzisz.
                                                   Trzymajcie się wszyscy ;***

1 komentarz:

  1. Mam nadzieje ze do nas wrócisz ^^. Ty też sie trzymaj, powodzenia :*~Nikola

    OdpowiedzUsuń