niedziela, 4 maja 2014

Nowa sesja + 90 tys wejść :)

Dziękuujee za to że jesteście z nami już półtora roku i mamy ponad 92 tysiące wejść, 454 postów i 1150 komentarzy <3 Dziękuje, kocham was :D Miałam już o tym napisać jak wejścia przekroczyły 90tysięcy, no ale tło nie było gotowe :D A co do tła, podoba wam się? Piszcie szczerze, bo chcę znać waszą opinię :) I jak pewnie zauważyliście dołączyła do nas Anita, mam nadzieję że ją polubicie ^-^

A teraz nowa sesja Conora :)
Które zdjęcie lub strój Con'a podoba wam się najbardziej? Mi te co siedzi na tym fotelu :D Nawet ostatnio kupiłam sobie podobne spodnie do tych Conora ^-^

A co do imagina to trochę się rozleniwiłam przez tą majówkę, ale trzeba się będzie jakoś ogarnąć i go dokończyć :)

3 komentarze:

  1. Ja kocham ostatnie i przedostanie x3. A tło jest spoko chociaż do tamtego sie przyzwyczaiłam ^^ ~Nikola

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze jest 11 od góry :3 ale tamto tło było trochę lepsze :>>

    OdpowiedzUsuń