środa, 7 maja 2014

Witam

Zgodnie z naszym "grafikiem" ( o ile można to tak nazwać) dzisiaj ja dodaję coś na bloga :)
Wcześniej pisałam, że będę dodawała tutaj newsy i tłumaczenia tweetów, ale te tłumaczenia chyba mało Was obchodzą.. W związku z tym mam do Was pytanie : Czy chcielibyście, abym następnym razem dodała jakiegoś imagina ? A może macie jakieś własne propozycję co do tego co ma się pojawiać na blogu ? Piszcie w komentarzach i na pewno wezmę to pod uwagę !

Ale wracając do Conora :

Con uważa, że ta piosenka jest szalona :D
Wszystko wskazuję na to, że wczoraj był w Nados a dziś na siłowni.
Conor pytał na tweeterze czy jesteśmy gotowi i usłyszeć nowy album oraz czy jesteśmy gotowi na nową trasę.. Jak myślicie, jest nadzieja, że pan Maynard zawita do Polski ?

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam tłumaczenie twittów są bardzo przydatne ale nie zawsze dokładne ( w sensie jakieś przenośnie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie wiedzieć o czym pisze mój idol ^^. Kocham waszego bloga! Ja na razie nie mam czasu więc nie pomoge. Ale jak wszystko nadgonie to będę mogła napisać na mail'a?? =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jak coś to napisz jeszcze to później podam ci mojego maila :D

      Usuń